2018 Cilt: 13 - Sayı: 5
İÇİNDEKİLER
OSMANLI EDEBÎ METİNLERİNDE MESLEKLER 1: DEBBÂĞLAR
İNCİNUR ATİK GÜRBÜZ
SÂKÎ-NÂMELERDE ŞARAP TASVİRLERİ
Özlem ÇAYILDAK, HASAN KAVRUK
TÜRKİYE TÜRKÇESİ VE AZERBAYCAN TÜRKÇESİ AĞIZLARINDA “BABA” VE “OĞUL” SÖZCÜKLERİNİN FONETİK VARYANTLARI ÜZERİNE
İLKİN GULUSOY, Hacı DAĞLI
ANALYSIS OF DUHA KOCA OGLU DELI DUMRUL NARRATIVE WITHIN THE FRAMEWORK OF LITERARY SEMIOTICS
MURAT KALELİOĞLU, V. Doğan GÜNAY
REFİK HALİT KARAY’IN HİKÂYELERİNDE, NİTELİK VE MAHİYETİ BAKIMINDAN KADIN-ERKEK İLİŞKİLERİNE BAKIŞ
ERDOĞAN KUL
YETİM GÜRCÜ MAHLASLI GÜRCÜ HALK ŞAİRİ *
ŞUREDDİN MEMMEDLİ, Gülnara GOCAEVA
YİRMİNCİ YÜZYIL ÖNCÜ AKIMLARI VE ABSÜRT TİYATRO’YA GİDEN YOL
Nazire AKBULUT, ARZU ÖZYÖN
TÜRKİYEDE’Kİ ÇOCUK YAZARLAR NEDEN ELLİ YAŞ VE ÜZERİ?
Özge PARLAKDEMİR
18. YÜZYILDA ANADOLU’DA MÜSTENSİH DERVİŞ MUSTAFA TARAFINDAN İSTİNSAH EDİLEN ŞEHNÂME ÇEVİRİSİ VE BU ÇEVİRİDE YER ALAN TÜRKİYE TÜRKÇESİ AĞIZLARINA AİT SÖZCÜKLER
SERDAR BULUT, Serdar YAVUZ
DOĞU ANADOLU’YU KONU EDİNEN ROMANLARDA “BİREYSEL VE TOPLUMSAL GERİ KALMIŞLIĞIN İZLERİ”NE YÖNELİK BİR İNCELEME
NUSRET YILMAZ
KORE SAVAŞININ KORE EDEBİYATINA YANSIMASI ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME -ROMAN VE ŞİİR TÜRÜNDE
HATİCE KÖROĞLU TÜRKÖZÜ
ATAERKİL SİSTEMDE KADININ VAROLUŞU “ŞALVAR DAVASI”
Süreyya ALICI
KİSÂ HADİSİNE DAİR BİR ESER: ÂBİD’İN KİSÂ-NÂMESİ
ÖZLEM ERCAN
TÜRKÇEDEKİ İKİ ALINTI SÖZCÜK CEVİZ VE KOZ ÜZERİNE
Binnur ERDAĞI DOĞUER
KUTSAL KİTAPLARDAN MİTOLOJİYE: MICHEL TOURNIER’NİN YAPITLARINDA KADIN, ERKEK VE ERDİŞİ İMGELERİ
TÜLİN KARTAL GÜNGÖR
GÜLŞEN-İ ŞUARÂ VE ÂDÂB-I ZURAFÂ’DA BİR ÜSLÛP ÖZELLİĞİ OLARAK MAHLASLA İLİNTİLİ ANLATIM
AYŞE KORKMAZ, MUSTAFA YASİN BAŞÇETİN
SÜLEYMAN ÇELEBİ VE MELA HUSEYNÊ BATEYÎ’NİN MEVLİDLERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR BAKIŞ
MUSTAFA ÖZTÜRK
JUAN GOYTISOLO’NUN GÖZÜNDEN BATI’NIN ÖTEKİ ALGISINA DAİR DİKKATLER
Kübra SARI SEO LECOQ
WOLFGANG HERRNDORF’UN “TSCHİCK” VE NUR İÇÖZÜ’NÜN “DÖNEMEÇ” ROMANLARINDA EĞİTİM-ÖĞRETİM SORUNSALI
FİLİZ İLKNUR CUMA
KORKU SİNEMASI ANLATISINDA BAKIŞ AÇISI KAVRAMI: DİĞERLERİ FİLMİNDE BAKIŞ AÇISI KULLANIMI
NURAY HİLAL TUĞAN
KÖROĞLU ANLATMALARI İLE KAÇAK ANLATMALARI ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME
Sevtap YAZAR
TÜRKÇE VE FARSÇADA NEZAKET STRATEJİLERİ: İLTİFATLAR, İYİ DİLEKLER VE SAYGI GÖSTERME
Azra ABADŽIĆ NAVAEY, Sabina BAKŠİĆ
ANADOLU’DA KONUŞULAN ARAP DİYALEKTLERİ ÜZERİNE AVRUPA VE TÜRKİYE’DE YAPILAN ÇALIŞMALAR
Yasin ACAT
MATRİX FİLMİNDE KADER VE ÖZGÜR İRADENİN KAÇINILMAZ SONU
YASİN ACAR
HADÎKA GAZETESİNDE (1870-1873) EDEBİ HAREKETLİLİĞİN BİR GÖSTERGESİ OLARAK KİTAP İLANLARI
Nurtaç ERGÜN ATBAŞI
FERİT EDGÜ’NÜN ÇÖL ADLI KÜÇÜREK ÖYKÜSÜNDE YENİDEN DOĞUM KAYNAĞI OLARAK: ÇÖL
Nurzhamal ERMEKBAEVA
BAKARAK OL- KULLANIMI ÜZERİNE
DUYGU ÖZGE GÜRKAN
BİTKİ ADLARI İÇEREN VE İNSANI NİTELEYEN İTALYANCA VE TÜRKÇE METAFORLARIN ANLAMSAL İNCELEMESİ
SADRİYE GÜNEŞ
KADININ İFFETLİ GEÇİM SORUNSALI: FATMA ALİYE’NİN UDÎ’SİNDE HAYATI, TOPLUMU VE CİNSELLİĞİ YAZMAK
EROL KÖROĞLU
MEŞHEDİ’NİN TEFRİKALARDA UNUTULMUŞ MACERALARI: “MEŞHEDİ ANADOLU’DA” VE MEŞHEDİ HARP MUHABİRİ
Canan ÖKTEMGİL TURGUT
YENİÇERİ KANUNLARI KİTABI: KAVÂNÎN-İ YENİÇERİYÂN
Özgül ÖZBEK
İŞGÜCÜNÜ YÖNETEN GELENEK VE BİR KADIN EĞLENCESİ: ANKARA-AYAŞ-ILICA'DA GELİN KIZ ORAĞI VE MÂNİLERİ
REYHAN GÖKBEN SALUK
TARAMA SÖZLÜĞÜNÜN İLK İKİ CİLDİNDEKİ DUYGU FİİLLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
SERPİL SOYDAN
BUKET UZUNER’İN TOPRAK ROMANINDA HEGEMONİK ERKEKLİK ALGISININ YANSIMASI VE DEĞİŞİME DOĞRU
HAFİZE ŞAHİN
KİŞİ ADLARİ ÜZERİNE DİLBİLİMSEL ÇALIŞMA (ULUPAMİR MAHALLESİ ÖRNEĞİ)
RABİA ŞENAY ŞİŞMAN
SÖZCÜKLER ARASINDA KAVRAMSAL AKIŞ: “TEPE” SÖZCÜĞÜ İNCELEMESİ
Bihter GÜRIŞIK KÖKSAL
RESİMLİ GAZETE DERGİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Rukiye ÖZER, ALİ YILDIZ
RUSYA TÜRKOLOJİSİNİN ÖNCÜLERİNDEN ANDREY NİKOLAYEVİÇ KONONOV’UN TÜRKBİLİMİNDEKİ ROLÜ
Fahri TEMİZTÜREK, Sahiba KHALAFOVA
ÖZMEN, ABDULSAMET. (2017). ZA'ÎFÎ: AHBÂRÜ'L-İBER (İBRETLİ HİKÂYELER-İNCELEME-METİN). ANKARA: SONÇAĞ YAYINLARI
ADNAN OKTAY
DUHA KOCA OĞLU DELİ DUMRUL ANLATISININ YAZINSAL GÖSTERGEBİLİM KURAMI ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
Murat KALELİOĞLU, V. Doğan GÜNAY
Reyhan Gökben SALUK
1.7m 936.2b
Arşiv
Cilt: 17 - Sayı : 2
Cilt: 17 - Sayı : 1
Cilt: 17 - Sayı : 3
Cilt: 16 - Sayı : 4
Cilt: 16 - Sayı : 1
Cilt: 16 - Sayı : 2
Cilt: 16 - Sayı : 7
Cilt: 16 - Sayı : 5
Cilt: 16 - Sayı : 6
Cilt: 16 - Sayı : 3
Cilt: 15 - Sayı : 5
Cilt: 15 - Sayı : 4
Cilt: 15 - Sayı : 1
Cilt: 15 - Sayı : 3
Cilt: 15 - Sayı : 2
Cilt: 15 - Sayı : 8
Cilt: 15 - Sayı : 7
Cilt: 15 - Sayı : 6
Cilt: 14 - Sayı : 6
Cilt: 14 - Sayı : 7
Cilt: 14 - Sayı : 2
Cilt: 14 - Sayı : 3
Cilt: 14 - Sayı : 4
Cilt: 14 - Sayı : 5
Cilt: 14 - Sayı : 1
Cilt: 13 - Sayı : 19
Cilt: 13 - Sayı : 28
Cilt: 13 - Sayı : 10
Cilt: 13 - Sayı : 18
Cilt: 13 - Sayı : 6
Cilt: 13 - Sayı : 5
Cilt: 13 - Sayı : 23
Cilt: 13 - Sayı : 26
Cilt: 13 - Sayı : 27
Cilt: 13 - Sayı : 13
Cilt: 13 - Sayı : 29
Cilt: 13 - Sayı : 9
Cilt: 13 - Sayı : 30
Cilt: 13 - Sayı : 21
Cilt: 13 - Sayı : 1
Cilt: 13 - Sayı : 3
Cilt: 13 - Sayı : 7
Cilt: 13 - Sayı : 12
Cilt: 13 - Sayı : 22
Cilt: 13 - Sayı : 4
Cilt: 13 - Sayı : 24
Cilt: 13 - Sayı : 25
Cilt: 13 - Sayı : 2
Cilt: 13 - Sayı : 14
Cilt: 13 - Sayı : 8
Cilt: 13 - Sayı : 11
Cilt: 13 - Sayı : 20
Cilt: 13 - Sayı : 16
Cilt: 13 - Sayı : 15
Cilt: 13 - Sayı : 17
Cilt: 12 - Sayı : 32
Cilt: 12 - Sayı : 22
Cilt: 12 - Sayı : 3
Cilt: 12 - Sayı : 28
Cilt: 12 - Sayı : 7
Cilt: 12 - Sayı : 8
Cilt: 12 - Sayı : 35
Cilt: 12 - Sayı : 17
Cilt: 12 - Sayı : 29
Cilt: 12 - Sayı : 27
Cilt: 12 - Sayı : 4
Cilt: 12 - Sayı : 25
Cilt: 12 - Sayı : 6
Cilt: 12 - Sayı : 33
Cilt: 12 - Sayı : 19
Cilt: 12 - Sayı : 20
Cilt: 12 - Sayı : 31
Cilt: 12 - Sayı : 13
Cilt: 12 - Sayı : 5
Cilt: 12 - Sayı : 24
Cilt: 12 - Sayı : 12
Cilt: 12 - Sayı : 23
Cilt: 12 - Sayı : 26
Cilt: 12 - Sayı : 11
Cilt: 12 - Sayı : 16
Cilt: 12 - Sayı : 34
Cilt: 12 - Sayı : 21
Cilt: 12 - Sayı : 30
Cilt: 12 - Sayı : 18
Cilt: 12 - Sayı : 15
Cilt: 12 - Sayı : 2
Cilt: 12 - Sayı : 1
Cilt: 12 - Sayı : 14
Cilt: 12 - Sayı : 9
Cilt: 12 - Sayı : 10
Cilt: 11 - Sayı : 19
Cilt: 11 - Sayı : 20
Cilt: 11 - Sayı : 16
Cilt: 11 - Sayı : 9
Cilt: 11 - Sayı : 10
Cilt: 11 - Sayı : 17
Cilt: 11 - Sayı : 5
Cilt: 11 - Sayı : 13
Cilt: 11 - Sayı : 2
Cilt: 11 - Sayı : 14
Cilt: 11 - Sayı : 3
Cilt: 11 - Sayı : 4
Cilt: 11 - Sayı : 7
Cilt: 11 - Sayı : 11
Cilt: 11 - Sayı : 6
Cilt: 11 - Sayı : 18
Cilt: 11 - Sayı : 1
Cilt: 11 - Sayı : 15
Cilt: 11 - Sayı : 8
Cilt: 11 - Sayı : 21
Cilt: 11 - Sayı : 12
Cilt: 10 - Sayı : 10
Cilt: 10 - Sayı : 4
Cilt: 10 - Sayı : 16
Cilt: 10 - Sayı : 15
Cilt: 10 - Sayı : 14
Cilt: 10 - Sayı : 13
Cilt: 10 - Sayı : 6
Cilt: 10 - Sayı : 12
Cilt: 10 - Sayı : 8
Cilt: 10 - Sayı : 9
Cilt: 10 - Sayı : 7
Cilt: 10 - Sayı : 3
Cilt: 10 - Sayı : 2
Cilt: 10 - Sayı : 1
Cilt: 10 - Sayı : 11
Cilt: 10 - Sayı : 5
Cilt: 9 - Sayı : 11
Cilt: 9 - Sayı : 12
Cilt: 9 - Sayı : 4
Cilt: 9 - Sayı : 2
Cilt: 9 - Sayı : 5
Cilt: 9 - Sayı : 8
Cilt: 9 - Sayı : 9
Cilt: 9 - Sayı : 10
Cilt: 9 - Sayı : 3
Cilt: 9 - Sayı : 6
Cilt: 9 - Sayı : 1
Cilt: 9 - Sayı : 7
Cilt: 8 - Sayı : 10
Cilt: 8 - Sayı : 4
Cilt: 8 - Sayı : 9
Cilt: 8 - Sayı : 8
Cilt: 8 - Sayı : 13
Cilt: 8 - Sayı : 11
Cilt: 8 - Sayı : 5
Cilt: 8 - Sayı : 12
Cilt: 8 - Sayı : 7
Cilt: 8 - Sayı : 6
Cilt: 8 - Sayı : 9 b