2014 Cilt: 9 - Sayı: 12
İÇİNDEKİLER
TÜRKİYE TÜRKÇESİ AĞIZLARINDA HAYVAN ADLANDIRMALARINA İLİŞKİN BELİRLEYİCİLER
OĞUZ ERGENE
ŞEM'Î ŞEM'ULLAH'IN ŞERH-İ TUHFETÜ'L-AHRÂR’DAİZLEDİĞİ ŞERH METODU
MEHMET HALİL ERZEN
İDEOLOJİK ÇEVİRİ KARARLARI VE HABERMAS’IN İLETİŞİMSEL EYLEM KURAMI IŞIĞINDA ÖNERİLER
OKTAY ESER
KESİNLİK VE OLUMSUZLUK İLİŞKİSİNE KİPSEL YAKLAŞIM
Seçil HİRİK
YUSUFELİ’NİN ERSİS (KILIÇKAYA) KÖYÜ AĞZINDA /-r/, /-(y)Er/, /-(y)Ür/ EKLERİNİN ZAMAN GÖREVİ BAKIMINDAN AYRIMI
ÜMİT HUNUTLU
DUYU-DİL İLİŞKİSİ HAKKINDA NİTEL BİR ARAŞTIRMA
SEDAT İNCE
MUTASAVVIF, BESTEKÂR BİR ŞAİR: ZÂKİRÎ HASAN EFENDİ VE YAYIMLANMAMIŞ ŞİİRLERİ
SÜLEYMAN EROĞLU
ÖĞRENCİLERİN TÜRK YÜKSEK ÖĞRETİMİNDE EĞİTİM DİLİ OLARAK TÜRKÇE KULLANIMINA KARŞI İNGİLİZCE KULLANIMINA DAİR ALGILARI
YASEMİN KIRKGÖZ
ZUCCO GİZEMİ: KOLTÈS’İN ROBERTO ZUCCO’SUNDA PSİKOLOJİ, POLİTİKA, TOPLUM VE SÖYLENCE
ŞENGÜL KOCAMAN
İKİ ÇOCUK, İKİ KÜLTÜR, İKİ HİKÂYE; TEK DÜNYA: PİNHAN VE ALİCE HARİKALAR DİYARINDA ROMANLARINDA KÜLTÜR KODLARININ KARŞILAŞTIRMALI OLARAK OKUNMASI
Esin KUMLU
DİL BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE YAŞANAN KAVRAMKARGAŞASININ TÜRKÇE ÖĞRETİMİNE ETKİSİ
MESUT BULUT
ÖMER SEYFETTİN’İN FALAKA HİKÂYESİNİN TÜRKÇEEĞİTİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
DİLEK CERAN, Emine KARABACAK
BELAGAT KİTAPLARINDA TEVCİH SANATININ TARİF VE TASNİFİ
Muhittin ELİAÇIK
MİLLİ MÜCADELE DÖNEMİNDE BİR MİZAH DERGİSİ: ÂYİNE
Mehmet ERDOĞAN
MİLLİ MÜCADELE ŞAİRİ BAHTİYAR VAHAPZÂDE
Zhala BABASHOVA
ABD’NİN ANASINIFI VE İLKÖĞRETİM BİRİNCİ SINIF OKUMA KİTAPLARININ KELİME ÖĞRETİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yalçın BAY
SİHÂM-I KAZÂ’NIN DİL VE ÜSLUP BAKIMINDAN ELEŞTİRİSİ
NURETTİN ÇALIŞKAN
KÜLTÜREL DEĞİŞİM, GELENEK VE TÜRK HALK HİKÂYECİLİĞİ
MEHMET ÇEVİK
ANADOLU AĞIZLARINDA GÖRÜLEN DİL UYUMSUZLUĞU ÜZERİNE EK DÜZEYİNDE BİR İNCELEME
ÖZLEM DEMİREL DÖNMEZ
KUR’AN-I KERİM’İN TÜRKÇE TERCÜMELERİNDE BESMELE
ARZU ÇİFTOĞLU ÇABUK
KARŞIT TEZLERİ SAVUNAN POLİTİK ROMANLAR BAĞLAMINDA DERSİM 1938 OLAYLARI
FETHİ DEMİR
‘HAYRET’TEN ‘DİVÂNE’LİĞE DİVAN ŞİİRİ
ABDULKADİR ERKAL
ARAP YARIMADASINDA ROMAN
MUHAMMET SELİM İPEK
ORTA ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARINI ÖLÇEN GEÇERLİ VE GÜVENİRLİ ÖLÇEK GELİŞTİRME
CEMİL İNAN
YUNUS EMRE DİVANI’NIN TÜRKÇE ÖĞRETİMİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Musa KAYA
XVI. ASIR DİVAN ŞAİRİ SÂDIK’IN (Ö.1588?) “NEVÂÎ DİLİ”YLEYAZDIĞI ŞİİRLER
ARİF SUNAL
GÖSTERGEBİLİM VE YAPIBOZUMDAN POSTMODERNİST YAPISAL ELEŞTİRİYE
MAHFUZ ZARİÇ
YAKAR, Halil İbrahim (2013). Antepli Divan Şairleri. Gaziantep: YCM Yay. 344 s. ISBN 978-605-62427-9-3.
FATMA SABİHA KUTLAR OĞUZ
ENTROPİ YAKLAŞIMIYLA TÜRK LEHÇELERİ ÜZERİNDE METİNLERARASI BİR KARŞILAŞTIRMA
SİNAN SARAÇLI, CÜNEYT AKIN
YABANCI DİL DERSİNDE KELİME ÖĞRETİMİNDE GÖRSEL İŞİTSEL MATERYALLERİN ETKİNLİĞİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (TV 5 MONDE / 7 JOURS SUR LA
EBUBEKİR BOZAVLI
SELİM İLERİ’NİN ROMANLARINDA TOPLUMSAL BOYUTUYLA KÜLTÜR
Ayşe GÜÇLÜ GÜÇLÜ AVCIOĞLU
“MUHAMMED HANEFİ HAZRETLERİ CENGİ” TABUT SAVAŞI HİKÂYESİ MOTİF DENEMESİ VE TRANSKRİPSİYONLU METİN
EMRAH GÜLÜM
MİLLİ MÜCADELE DÖNEMİNDE MEHMET AKİF VE İSLAMCILIK
Emin OBA, DİNÇER ÖZTÜRK, Hulisi GÜRBÜZ
İSMÂÎL RÜSÛHÎ-Yİ ANKARAVÎ VE AHMET AVNİ KONUK’UN TASAVVUFÎ GÖRÜŞLERİNİN MESNEVÎ ŞERHİ’NİN 2. CİLDİ BAĞLAMINDA MUKAYESESİ
MEHMET ÖZDEMİR
MEHMET ZAMAN SAÇLIOĞLU’NUN BÜYÜK GÖZ ÖYKÜSÜNDE‘AŞKIN GÖSTEREN’ VE ‘AŞKIN GÖSTERİLEN’ KAVRAMLARININ FENOMENOLOJİSİ
Cafer ŞEN
YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE SOSYAL ÖĞRENME MODELİ
Ceyda YALÇIN
HOCA NEŞ'ET'E AİT MANZÛM BİR SERGÜZEŞT-NÂME: DÂSİTÂN-I BÎVE-ZEN
Bünyamin TAN
İSVEÇ’TE ALİ ŞÎR NEVAÎ’NİN İZLERİ
Ünal ZAL
MEHMED NEBÎL BEY VE HİCR Ü VİSÂL’İ
ALAGEYİK İLE AVCININ ÖLÜMCÜL DANSI
ELMAS ŞAHİN
İMPARATORLUĞUN “EN UZUN ON YILI”NI YAZMAK: ÖMER SEYFETTİN HİKÂYELERİNDE FARKLI “ON TEMMUZ”LAR
Şehnaz ŞİŞMANOĞLU ŞİMŞEK
KLÂSİK TÜRK ŞİİRİ İLE TÜRK HALK EDEBİYATINDA KADI TİPİ VE MUHYİDDİN’İN MANZÛMESİ
Mahmut KAPLAN, Sümeyye YILDIZ YILDIRIM
MARINKOVIÇ, Mirjana, The Turkish Chancellery of Prince Milosh Obrenovich (1815-1839), 1999, Historical Instıtute, Belgrade, ISBN 86-7743-019-9, 214 sayfa. *
HAKAN YALAP
İNGİLİZCEYİ YABANCI DİL OLARAK ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENCİLERİN YAZILI METİNLERİNDEKİ DİL BİLGİSİ HATALARI ÜZERİNE BİR ANALİZ
ZEYNEP ÇETİN KÖROĞLU
Mehmet Halil ERZEN
1.7m 919.2b
Arşiv
Cilt: 17 - Sayı : 2
Cilt: 17 - Sayı : 1
Cilt: 17 - Sayı : 3
Cilt: 16 - Sayı : 4
Cilt: 16 - Sayı : 1
Cilt: 16 - Sayı : 2
Cilt: 16 - Sayı : 7
Cilt: 16 - Sayı : 5
Cilt: 16 - Sayı : 6
Cilt: 16 - Sayı : 3
Cilt: 15 - Sayı : 5
Cilt: 15 - Sayı : 4
Cilt: 15 - Sayı : 1
Cilt: 15 - Sayı : 3
Cilt: 15 - Sayı : 2
Cilt: 15 - Sayı : 8
Cilt: 15 - Sayı : 7
Cilt: 15 - Sayı : 6
Cilt: 14 - Sayı : 6
Cilt: 14 - Sayı : 7
Cilt: 14 - Sayı : 2
Cilt: 14 - Sayı : 3
Cilt: 14 - Sayı : 4
Cilt: 14 - Sayı : 5
Cilt: 14 - Sayı : 1
Cilt: 13 - Sayı : 19
Cilt: 13 - Sayı : 28
Cilt: 13 - Sayı : 10
Cilt: 13 - Sayı : 18
Cilt: 13 - Sayı : 6
Cilt: 13 - Sayı : 5
Cilt: 13 - Sayı : 23
Cilt: 13 - Sayı : 26
Cilt: 13 - Sayı : 27
Cilt: 13 - Sayı : 13
Cilt: 13 - Sayı : 29
Cilt: 13 - Sayı : 9
Cilt: 13 - Sayı : 30
Cilt: 13 - Sayı : 21
Cilt: 13 - Sayı : 1
Cilt: 13 - Sayı : 3
Cilt: 13 - Sayı : 7
Cilt: 13 - Sayı : 12
Cilt: 13 - Sayı : 22
Cilt: 13 - Sayı : 4
Cilt: 13 - Sayı : 24
Cilt: 13 - Sayı : 25
Cilt: 13 - Sayı : 2
Cilt: 13 - Sayı : 14
Cilt: 13 - Sayı : 8
Cilt: 13 - Sayı : 11
Cilt: 13 - Sayı : 20
Cilt: 13 - Sayı : 16
Cilt: 13 - Sayı : 15
Cilt: 13 - Sayı : 17
Cilt: 12 - Sayı : 32
Cilt: 12 - Sayı : 22
Cilt: 12 - Sayı : 3
Cilt: 12 - Sayı : 28
Cilt: 12 - Sayı : 7
Cilt: 12 - Sayı : 8
Cilt: 12 - Sayı : 35
Cilt: 12 - Sayı : 17
Cilt: 12 - Sayı : 29
Cilt: 12 - Sayı : 27
Cilt: 12 - Sayı : 4
Cilt: 12 - Sayı : 25
Cilt: 12 - Sayı : 6
Cilt: 12 - Sayı : 33
Cilt: 12 - Sayı : 19
Cilt: 12 - Sayı : 20
Cilt: 12 - Sayı : 31
Cilt: 12 - Sayı : 13
Cilt: 12 - Sayı : 5
Cilt: 12 - Sayı : 24
Cilt: 12 - Sayı : 12
Cilt: 12 - Sayı : 23
Cilt: 12 - Sayı : 26
Cilt: 12 - Sayı : 11
Cilt: 12 - Sayı : 16
Cilt: 12 - Sayı : 34
Cilt: 12 - Sayı : 21
Cilt: 12 - Sayı : 30
Cilt: 12 - Sayı : 18
Cilt: 12 - Sayı : 15
Cilt: 12 - Sayı : 2
Cilt: 12 - Sayı : 1
Cilt: 12 - Sayı : 14
Cilt: 12 - Sayı : 9
Cilt: 12 - Sayı : 10
Cilt: 11 - Sayı : 19
Cilt: 11 - Sayı : 20
Cilt: 11 - Sayı : 16
Cilt: 11 - Sayı : 9
Cilt: 11 - Sayı : 10
Cilt: 11 - Sayı : 17
Cilt: 11 - Sayı : 5
Cilt: 11 - Sayı : 13
Cilt: 11 - Sayı : 2
Cilt: 11 - Sayı : 14
Cilt: 11 - Sayı : 3
Cilt: 11 - Sayı : 4
Cilt: 11 - Sayı : 7
Cilt: 11 - Sayı : 11
Cilt: 11 - Sayı : 6
Cilt: 11 - Sayı : 18
Cilt: 11 - Sayı : 1
Cilt: 11 - Sayı : 15
Cilt: 11 - Sayı : 8
Cilt: 11 - Sayı : 21
Cilt: 11 - Sayı : 12
Cilt: 10 - Sayı : 10
Cilt: 10 - Sayı : 4
Cilt: 10 - Sayı : 16
Cilt: 10 - Sayı : 15
Cilt: 10 - Sayı : 14
Cilt: 10 - Sayı : 13
Cilt: 10 - Sayı : 6
Cilt: 10 - Sayı : 12
Cilt: 10 - Sayı : 8
Cilt: 10 - Sayı : 9
Cilt: 10 - Sayı : 7
Cilt: 10 - Sayı : 3
Cilt: 10 - Sayı : 2
Cilt: 10 - Sayı : 1
Cilt: 10 - Sayı : 11
Cilt: 10 - Sayı : 5
Cilt: 9 - Sayı : 11
Cilt: 9 - Sayı : 12
Cilt: 9 - Sayı : 4
Cilt: 9 - Sayı : 2
Cilt: 9 - Sayı : 5
Cilt: 9 - Sayı : 8
Cilt: 9 - Sayı : 9
Cilt: 9 - Sayı : 10
Cilt: 9 - Sayı : 3
Cilt: 9 - Sayı : 6
Cilt: 9 - Sayı : 1
Cilt: 9 - Sayı : 7
Cilt: 8 - Sayı : 10
Cilt: 8 - Sayı : 4
Cilt: 8 - Sayı : 9
Cilt: 8 - Sayı : 8
Cilt: 8 - Sayı : 13
Cilt: 8 - Sayı : 11
Cilt: 8 - Sayı : 5
Cilt: 8 - Sayı : 12
Cilt: 8 - Sayı : 7
Cilt: 8 - Sayı : 6
Cilt: 8 - Sayı : 9 b