2017 Cilt: 12 - Sayı: 30
İÇİNDEKİLER
TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETİM PROGRAMI DEĞERLER EĞİTİMİ BAĞLAMINDA “KASİDE”
ESRA BEYHAN, İLYAS YAZAR
İNGİLTERE’DEKİ TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ YETERLİLİK ALGILARI VE TÜRKÇE ÖĞRETİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
MEHMET YALÇIN YILMAZ
TÜRK DÜNYASI TUTUM ÖLÇEĞİ
İLTERİŞ YILDIRIM, İBRAHİM KILIÇ, SİNAN SARAÇLI, CÜNEYT AKIN
FUZÛLÎ’NİN LEYLÂ VE MECNÛN MESNEVÎSİNDE DEĞİŞİM VE DÖNÜŞÜ
Sedanur DİNÇER ARSLAN
BÂBÜRLÜLER DÖNEMİ’NDE YAŞAMIŞ SÛFÎ BİR ŞAİR: BÎDİL VE ÖZBEK YAZAR FITRAT’IN BÎDİL [BÉDİL] BİYOGRAFİSİ
Şenol KORKMAZ
ANADOLU (OSMANLI) SAHASINDA YAZILMIŞ EN ESKİ TARİHLİ TÜRKÇE MATEMATİK RİSÂLESİ: KĀDÌ-İ MANYĀS’IN AʿCEBÜ’L-ʿÜCCĀB’I -HESAP BÖLÜMÜ-
ŞERMİN KALAFAT
ÖZGÜN VE YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ İÇİN SADELEŞTİRİLMİŞ METİNLERDE FİİLİMSİ KULLANIMI: DOKUZUNCU HARİCİYE KOĞUŞU VE YILKI ATI ÖRNEĞİ
MUAMMER NURLU, Musa KAYA
KARACAOĞLAN VE SEYHAN ERÖZÇELİK ŞİİRİNDE SAPMALARIN TESPİTİ VE KARŞILAŞTIRILMASI
Canan OLPAK KOÇ
DOĞU TÜRKÇESİNDE İKİ EVLİYA TEZKİRESİNİN KARŞILAŞTIRILMASI (ALİ ŞİR NEVAİ VE MUHAMMED SIDDIK RÜŞDİ)
Bayram TOPLU
ZİYA GÖKALP VE YENİ HAYAT
HATEM TÜRK
ARAPÇADAN TÜRKİYE TÜRKÇESİNE GEÇMİŞ SÖZCÜKLERDE GÖRÜLEN ÜNSÜZLERLE İLGİLİ SES OLAYLARI
İBRAHİM TOSUN
THE FAMILY AND SOCIAL DRAMA IN FATHER GORIOT OF BALZAC
ALİ YAĞLI
PEYAMİ SAFA’NIN YALNIZIZ ROMANINDA YAPI VE İZLEK
Nurzhamal ERMEKBAEVA
METİNDİLBİLİMSEL YAKLAŞIMLA MUSTAFA KUTLU’NUN RED CEPHESİ ADLI HİKÂYESİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
ÜMMÜ GÜLSÜM TARAKÇI GÜL
ORHAN VELİ’NİN ŞİİRLERİNDE ANLATIM ÖZELLİKLERİ VE YİNELEME SANATI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Erdoğan SARACOĞLU
KELOĞLAN TİPİNE PİKARESK ANLATIM BAĞLAMINDA BİR BAKIŞ
Fevziye ALSAÇ
FUAD KÖPRÜLÜ’NÜN MUALLİM NÂCİ ELEŞTİRİLERİ VE “ESKİ-YENİ” TARTIŞMASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
MACİT BALIK
HOCA SAADEDDİN EFENDİ’NİN ELİF-NÂMESİ
MUVAFFAK EFLATUN
ÇEVİRİ SOSYOLOJİSİ EKSENİNDE TÜRKİYE’DE LAFONTEN ÇEVİRİLERİNİN DOLAŞIMINI OKUMAK
ZEYNEP GÖRGÜLER
TOTALİTER DEVLET MODELİNİN BAŞARISIZLIĞI OLARAK “ÖLÜM HÜKMÜ” ROMANINDA SİYASAL NESNELEŞTİRME VE ÜRETİM ANARŞİZMİ
ADEM POLAT
MODERN YEMEN ROMANINDA MEKÂN BAĞLAMINDA KADININ KONUMLANDIRILIŞI
Senem SOYER
SÜRGÜN VE KADIN: ANILARIN TANIKLIĞINDA SÜRÜLEN VE SÜRDÜLEMEYEN BİR YAŞAM
SEVİNÇ ÜÇGÜL
SABAHATTİN ALİ’NİN “SES” ADLI HİKÂYESİNDE ESTETİK BİR UNSUR OLARAK RİTİM
GAYE BELKIZ YETER ŞAHİN
KADIN ȂŞIKLARIN “KADIN” ALGISI ÜZERİNE EMİK BİR YAKLAŞIM
IŞIL ALTUN
ÇOK SESLİ BİR BAŞYAPIT: SAFAHAT
ARZU ŞEYDA GÜVEN
TURAN, LOKMAN. ANLATI DENİZİNDEN LİRİZM ADALARINA YOLCULUK - MESNEVİYİ GAZELLE OKUMAK (HÜSREV Ü ŞİRİN, YUSUF U ZÜLEYHA, LEYLA VÜ MECNUN MESNEVİLERİ BAĞLAMINDA). İSTANBUL: KESİT YAYINLARI.MAYIS 2017. ISBN: 978-605-9408-33-2.
FATMA SABİHA KUTLAR OĞUZ
HAMÎDÎ’NİN HURŞÎD Ü HÂVER MESNEVİS
FAZİLE EREN KAYA
SÖZLÜKBİLİMSEL İNCELEME YÖNTEMİ: ESER-İ ŞEVKET ÖRNEĞİ
EZGİ ASLAN
KADIN YAZININDA MEDUSA’NIN YENİDEN DOĞUŞU: DİDEM MADAK’IN ŞİİRLERİNDE SÖYLEM
MUSTAFA ZEKİ ÇIRAKLI, NİMETULLAH ALDEMİR
MEMORY AND MYTH IN THE AUTOBIOGRAPHICAL NARRATIVE
SEVAL KARACABEY
TÜRKÇE VE İNGİLİZCEDEKİ İKİLEMELERİN YAPISAL ÖZELLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
FETHİ KAYALAR
NAMIK KEMAL VE BEŞİR FUAD’DAKİ VICTOR HUGO PORTRESİ
CAN ŞAHİN
ÇAĞDAŞ TÜRK LEHÇELERİNDE “AYIN” SESİNİN SEBEP OLDUĞU SES OLAYLARI
MEHMET TÜRKMEN
VICTORIAN MODES OF ECONOMY: FINANCIAL SPECULATION IN CHARLES DICKENS’S LITTLE DORRIT
IŞIL ŞAHİN GÜLTER
XVII. YÜZYIL RUMELİ ÇITAK AĞZININ GÜNÜMÜZ TÜRKİYE AĞIZLARINDAKİ GÖRÜNÜMÜ
GÜRER GÜLSEVİN
YAPISALCILIK: KURAM VE YÖNTEMBİLİMSEL SORUNLAR
GAMZE SOMUNCUOĞLU ÖZOT
VAKF VE İBTİDÂ KONULARINDA YAZILMIŞ ÇAĞATAYCA BİR RİSÂLE: CELÂLEDDİN OTRARÎ’NİN VUKÛFU’L-KUR’ÂN’I
IRMAK KAÇAR
BİR ÜST-ELEŞTİRİ İNCELEMESİ: HALİDE EDİB ADIVAR, “TENKİDİ TENKİD”
ASLI ARABOĞLU
KÖROĞLU’NUN DURNA TELİNE GİTTİĞİ KOL: KİLİS RİVAYETİ
MUHAMMET ATASEVER
YABANCI UYRUKLU FİLOLOGLARIN EĞİTİMİNDEKİ İNTERAKTİF METOTLARIN ROLÜ (A.S. PUŞKİN’İN ‘‘TİPİ’’ UZUN ÖYKÜSÜ ÖRNEĞİNDE)
Olga FİSENKO, BAHAR DEMİR, Ersin ÇETİNKAYA, SHALALA RAMAZANOVA
EDEBİ ESERLERDE SÖZCÜK SEÇİMİNDE BELİRTSELLİĞİN ROLÜ ÜZERİNE
SELMA ELYILDIRIM
“KAMELYALI KADIN”IN POPÜLER ROMAN KRİTERLERİNE GÖRE YAPISAL VE TEMATİK İNCELEME DENEMESİ”
Ömer IRAK
1.7m 850.8b
Arşiv
Cilt: 17 - Sayı : 2
Cilt: 17 - Sayı : 1
Cilt: 17 - Sayı : 3
Cilt: 16 - Sayı : 4
Cilt: 16 - Sayı : 1
Cilt: 16 - Sayı : 2
Cilt: 16 - Sayı : 7
Cilt: 16 - Sayı : 5
Cilt: 16 - Sayı : 6
Cilt: 16 - Sayı : 3
Cilt: 15 - Sayı : 5
Cilt: 15 - Sayı : 4
Cilt: 15 - Sayı : 1
Cilt: 15 - Sayı : 3
Cilt: 15 - Sayı : 2
Cilt: 15 - Sayı : 8
Cilt: 15 - Sayı : 7
Cilt: 15 - Sayı : 6
Cilt: 14 - Sayı : 6
Cilt: 14 - Sayı : 7
Cilt: 14 - Sayı : 2
Cilt: 14 - Sayı : 3
Cilt: 14 - Sayı : 4
Cilt: 14 - Sayı : 5
Cilt: 14 - Sayı : 1
Cilt: 13 - Sayı : 19
Cilt: 13 - Sayı : 28
Cilt: 13 - Sayı : 10
Cilt: 13 - Sayı : 18
Cilt: 13 - Sayı : 6
Cilt: 13 - Sayı : 5
Cilt: 13 - Sayı : 23
Cilt: 13 - Sayı : 26
Cilt: 13 - Sayı : 27
Cilt: 13 - Sayı : 13
Cilt: 13 - Sayı : 29
Cilt: 13 - Sayı : 9
Cilt: 13 - Sayı : 30
Cilt: 13 - Sayı : 21
Cilt: 13 - Sayı : 1
Cilt: 13 - Sayı : 3
Cilt: 13 - Sayı : 7
Cilt: 13 - Sayı : 12
Cilt: 13 - Sayı : 22
Cilt: 13 - Sayı : 4
Cilt: 13 - Sayı : 24
Cilt: 13 - Sayı : 25
Cilt: 13 - Sayı : 2
Cilt: 13 - Sayı : 14
Cilt: 13 - Sayı : 8
Cilt: 13 - Sayı : 11
Cilt: 13 - Sayı : 20
Cilt: 13 - Sayı : 16
Cilt: 13 - Sayı : 15
Cilt: 13 - Sayı : 17
Cilt: 12 - Sayı : 32
Cilt: 12 - Sayı : 22
Cilt: 12 - Sayı : 3
Cilt: 12 - Sayı : 28
Cilt: 12 - Sayı : 7
Cilt: 12 - Sayı : 8
Cilt: 12 - Sayı : 35
Cilt: 12 - Sayı : 17
Cilt: 12 - Sayı : 29
Cilt: 12 - Sayı : 27
Cilt: 12 - Sayı : 4
Cilt: 12 - Sayı : 25
Cilt: 12 - Sayı : 6
Cilt: 12 - Sayı : 33
Cilt: 12 - Sayı : 19
Cilt: 12 - Sayı : 20
Cilt: 12 - Sayı : 31
Cilt: 12 - Sayı : 13
Cilt: 12 - Sayı : 5
Cilt: 12 - Sayı : 24
Cilt: 12 - Sayı : 12
Cilt: 12 - Sayı : 23
Cilt: 12 - Sayı : 26
Cilt: 12 - Sayı : 11
Cilt: 12 - Sayı : 16
Cilt: 12 - Sayı : 34
Cilt: 12 - Sayı : 21
Cilt: 12 - Sayı : 30
Cilt: 12 - Sayı : 18
Cilt: 12 - Sayı : 15
Cilt: 12 - Sayı : 2
Cilt: 12 - Sayı : 1
Cilt: 12 - Sayı : 14
Cilt: 12 - Sayı : 9
Cilt: 12 - Sayı : 10
Cilt: 11 - Sayı : 19
Cilt: 11 - Sayı : 20
Cilt: 11 - Sayı : 16
Cilt: 11 - Sayı : 9
Cilt: 11 - Sayı : 10
Cilt: 11 - Sayı : 17
Cilt: 11 - Sayı : 5
Cilt: 11 - Sayı : 13
Cilt: 11 - Sayı : 2
Cilt: 11 - Sayı : 14
Cilt: 11 - Sayı : 3
Cilt: 11 - Sayı : 4
Cilt: 11 - Sayı : 7
Cilt: 11 - Sayı : 11
Cilt: 11 - Sayı : 6
Cilt: 11 - Sayı : 18
Cilt: 11 - Sayı : 1
Cilt: 11 - Sayı : 15
Cilt: 11 - Sayı : 8
Cilt: 11 - Sayı : 21
Cilt: 11 - Sayı : 12
Cilt: 10 - Sayı : 10
Cilt: 10 - Sayı : 4
Cilt: 10 - Sayı : 16
Cilt: 10 - Sayı : 15
Cilt: 10 - Sayı : 14
Cilt: 10 - Sayı : 13
Cilt: 10 - Sayı : 6
Cilt: 10 - Sayı : 12
Cilt: 10 - Sayı : 8
Cilt: 10 - Sayı : 9
Cilt: 10 - Sayı : 7
Cilt: 10 - Sayı : 3
Cilt: 10 - Sayı : 2
Cilt: 10 - Sayı : 1
Cilt: 10 - Sayı : 11
Cilt: 10 - Sayı : 5
Cilt: 9 - Sayı : 11
Cilt: 9 - Sayı : 12
Cilt: 9 - Sayı : 4
Cilt: 9 - Sayı : 2
Cilt: 9 - Sayı : 5
Cilt: 9 - Sayı : 8
Cilt: 9 - Sayı : 9
Cilt: 9 - Sayı : 10
Cilt: 9 - Sayı : 3
Cilt: 9 - Sayı : 6
Cilt: 9 - Sayı : 1
Cilt: 9 - Sayı : 7
Cilt: 8 - Sayı : 10
Cilt: 8 - Sayı : 4
Cilt: 8 - Sayı : 9
Cilt: 8 - Sayı : 8
Cilt: 8 - Sayı : 13
Cilt: 8 - Sayı : 11
Cilt: 8 - Sayı : 5
Cilt: 8 - Sayı : 12
Cilt: 8 - Sayı : 7
Cilt: 8 - Sayı : 6
Cilt: 8 - Sayı : 9 b