2019 Sayı: 40
İÇİNDEKİLER
RENE MAGRİTTE’NİN ‘SAHTE AYNA’ ESERİNDEKİ BAKIŞIN BAKIŞI
ŞEMSİ ALTAŞ
ÇAĞDAŞ FOTOĞRAFTA HAZIR-İMGE KULLANIMI
Suzan ORHAN
FANTASTİK ANİMASYON SİNEMASINA TEMELLENEN SİNEMA TARTIŞMALARI
Elvan TEKİN
GÜNÜMÜZÜN YENİ DİNAMİKLERİ IŞIĞINDA SANAT EĞİTİMİ
Zuhal BAYSAR BOERESCU
ÇARPICI ÖRNEKLER ÜZERİNDEN HAM SANATI ANLAMAK
Deniz Onur ERMAN
ANTROPOMORFİZM VE ANTROPOMORFİK KARAKTER TASARIMLARININ İNSANLAR ÜSTÜNDEKİ ETKİSİ
Deniz GÜNEŞ
EVRENSEL SERGİLERDE NADİRE’LER OLARAK SERGİLENEN İNSANLAR
GÖZDE MULLA
MİNİMALİST ÜSLUP VE HEYKELDE MEKÂN-ZAMAN OLGUSU
Engin SARI
HEYKELDE BOŞLUK KAVRAMININ DEĞİŞEN ANLAMI
TANZER ARIĞ
SANATTA TRAVMATİK UNSUR
ASLI ASLAN
BELİRSİZ BİR TÜRK MÜZİĞİ ESİNTİSİ: ERKİN, PİYANO KONÇERTOSU, II. ANDANTE
İsmet KARADENİZ
SANAT YAPITINDA BİÇİM, YAZI VE İÇERİK İLİŞKİSİ
Bülent ORAL
TÜRK KONUT STOĞU ÖZELLİKLERİ: KULLANILAN MODELLERİN STANDARTLAŞTIRILMASINA YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
Can Baran AKTAŞ
ÇAĞDAŞ SANATTA ANITIN ÇÖZÜLÜŞÜ VE ARKA PLAN OLARAK ANITSALLIK
Mustafa SEVİNÇ
WALTER BENJAMİN’İN BAKIŞ AÇISINDAN RESİMDE DİYALEKTİK İMGE
Engin ASLAN, CEBRAİL ÖTGÜN
ELINA BROTHERUS’UN “MÜJDE” FOTOĞRAF SERİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Nil KÖKEN
20.4b 9.9b
Arşiv
Sayı : 48
Sayı : 49
Cilt: 0 - Sayı : 46
Sayı : 45
Sayı : 44
Cilt: 0 - Sayı : 45
Cilt: 0 - Sayı : 44
Sayı : 42
Sayı : 43
Sayı : 40
Sayı : 41
Cilt: 0 - Sayı : 41
Cilt: 0 - Sayı : 40
Sayı : 39
Sayı : 38
Sayı : 36
Sayı : 37
Cilt: 0 - Sayı : 36
Sayı : 35
Sayı : 34
Cilt: 0 - Sayı : 34
Cilt: 0 - Sayı : 35
Sayı : 32
Sayı : 33
Cilt: 0 - Sayı : 33
Cilt: 0 - Sayı : 32
Sayı : 31
Sayı : 30
Cilt: 0 - Sayı : 30