2018 Sayı: 39
İÇİNDEKİLER
KAMERA KÜLTÜRÜNÜN YÜKSELİŞİ VE KİMLİK OYUNLARI
Özlem ŞİMŞEK ESİN
SPEKÜLATİF KURGU FİLM JENERİKLERİ VE X-MEN FİLMLERİ ÜZERİNDEN BİR İNCELEME
Buse ERGÜL
20. YÜZYILDAN GÜNÜMÜZE PLASTİK SANAT ESERİNDE ESTETİK BİR DEĞER OLARAK YAZININ VARLIĞI
Tansel ÇEBER
BİHZÂD’IN MİNYATÜRLERİ: MİNYATÜR SANATINDA ZAMAN VE MEKÂNIN İNŞASINA DAİR İKİ ÖRNEK
Emre DEMİREL, Zeynel DÜNDAR
SON KURGU: ETANT DONNES
Sümeyra ILHAN
JEAN BAUDRİLLARD’IN SİMÜLASYON KURAMI VE TANSEL TÜRKDOĞAN’IN SANAT UYGULAMALARI
YUNUS KAYA
AFİŞLE İLGİLİ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN BAZI TANIMLAYICI ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Songül MOLLAOĞLU
ÇAĞIMIZ TEKNOLOJİK GELİŞMELERİNİN SAHNE VE GÖSTERİ SANATLARINDAKİ KOSTÜM TASARIMINA YANSIMALARI
Elif ÖZHANCI
GOULD’UN KONTRAPUNTAL YAKLAŞIMI: TEKNOLOJİ, MÜZİK, MİLLİYETÇİLİK
Nevin ŞAHİN
FEMİNİST SANATTA ANNELİĞE PERFORMATİF YAKLAŞIMLAR
Aydan KILINÇ
KÜLTÜREL MİRASIN KORUNMASINDA FOTOGRAMETRİ TEKNİĞİNİN KULLANILMASI: ANA TANRIÇA HEYKELİ ÖRNEĞİ
EVREN SERTALP
İŞİTSEL PEYZAJ OLARAK GÜRÜLTÜ KAVRAMININ ÇAĞDAŞ SANATTAKİ ÜÇ TEMSİLİ
Engin ESEN
21.1b 10.9b
Arşiv
Sayı : 48
Sayı : 49
Cilt: 0 - Sayı : 46
Sayı : 45
Sayı : 44
Cilt: 0 - Sayı : 45
Cilt: 0 - Sayı : 44
Sayı : 42
Sayı : 43
Sayı : 40
Sayı : 41
Cilt: 0 - Sayı : 41
Cilt: 0 - Sayı : 40
Sayı : 39
Sayı : 38
Sayı : 36
Sayı : 37
Cilt: 0 - Sayı : 36
Sayı : 35
Sayı : 34
Cilt: 0 - Sayı : 34
Cilt: 0 - Sayı : 35
Sayı : 32
Sayı : 33
Cilt: 0 - Sayı : 33
Cilt: 0 - Sayı : 32
Sayı : 31
Sayı : 30
Cilt: 0 - Sayı : 30