2018 Sayı: 38
İÇİNDEKİLER
KENT KİMLİĞİNİN OLUŞMASINDA MİMARİ VE SANATSAL UYGULAMALARIN ETKİSİ
TANZER ARIĞ
ROLAND BARTHES’IN ELEŞTİREL YAKLAŞIMI VE “CAMERA LUCIDA” ADLI KİTABI ÜZERİNE BİR İNCELEME
SERPİL YAYMAN ATASEVEN
KLASİK GİTARDA SÜSLEME TEKNİKLERİ ÜZERİNE YENİ BİR ARAYIŞ: SAĞ EL ÇİFT TEL SÜSLEMELERDE SOL EL İLE SESLENDİRME
Alp Ozan BURSALIOĞLU
DİJİTAL OYUN GELİŞTİRME SÜREÇLERİNDE DİSİPLİNLERARASILIK
SEZA SOYLUÇİÇEK
KÄTHE KOLLWITZ’İN “İHTİYAÇ” ADLI ESERİNİN ANALİZİ
SADIK ARSLAN
AVANGARD AKIMLARDAN ÖRNEKLER VE KIYASLAMALAR ÇERÇEVESİNDE AVANGARDIN VE ÜTOPYANIN YİTİRİLİŞİ
Seda TEZCAN
SANAT ESERİNİN BAĞRINDA OLAN BİTENE İLİŞKİN OLARAK HEIDEGGER VE BENJAMIN’İ BİRLİKTE OKUMAK
Yeşim Özden ÖZDEMİR
KAVRAMSAL KAPI KİTABELERİ
Ece Akay ŞUMNU
HEYKEL SANATINDA DİJİTAL ETKİ
SEVAL ŞENER
İLK OKUMA YAZMA ÖĞRETİMİNDE YAZI KULLANIMININ İRDELENMESİ VE TTKB DİK TEMEL ABECE YAZI TASARIMI ÖRNEĞİ
Namık Kemal SARIKAVAK
KİŞİSEL SERGİLER ve DEĞİŞİMİ SİMGELEYEN ÖRNEKLER ÜZERİNDEN BURHAN KUM RESMİ: “RESMEN” RESİM DİZİSİNİN İNCELENMESİ
SAİT TOPRAK
ARKADAŞLARIN ODALARI
NECLA RUZGAR KAYIRAN
SANAT ESERİNDE ‘ANLAMLANDIRMA’ OLGUSU ÜZERİNE
Engin SARI
21.1b 10.8b
Arşiv
Sayı : 48
Sayı : 49
Cilt: 0 - Sayı : 46
Sayı : 45
Sayı : 44
Cilt: 0 - Sayı : 45
Cilt: 0 - Sayı : 44
Sayı : 42
Sayı : 43
Sayı : 40
Sayı : 41
Cilt: 0 - Sayı : 41
Cilt: 0 - Sayı : 40
Sayı : 39
Sayı : 38
Sayı : 36
Sayı : 37
Cilt: 0 - Sayı : 36
Sayı : 35
Sayı : 34
Cilt: 0 - Sayı : 34
Cilt: 0 - Sayı : 35
Sayı : 32
Sayı : 33
Cilt: 0 - Sayı : 33
Cilt: 0 - Sayı : 32
Sayı : 31
Sayı : 30
Cilt: 0 - Sayı : 30