2020 Sayı: 43
İÇİNDEKİLER
MİMARİ FOTOĞRAFIN TEMSİL ÖZELLİĞİ VE TASARIMDA FOTOĞRAFA BAKIŞIN ALGIMIZA ETKİSİ
Cansın İlayda ÇETİN
TEVFİK BAŞER FİLMLERİ ÖRNEĞİNDE İNSAN VE MEKÂN İLİŞKİSİ
Tane DOĞAN, Pelin YILDIZ
1936-1951 YENİŞEHİR - ÇANKAYA KONUT GELİŞİM AKSINDA İLK YAPILAŞMALAR: GÜNEŞ SOKAK ÖRNEĞİ
Gizem BÜYÜCEK, Duygu KOCA
JIMMY NELSON’UN ETNOGRAFİK FOTOĞRAFÇILIĞI VE KÜRESELLEŞME İLİŞKİSİ
Ahmet DÖNMEZ, RİFAT BECERİKLİ
BAŞKA BİR GÜNDELİK HAYAT İNŞASINDA SANATIN İZLERİ
Rezzan GÜMGÜM
MİMARİ BELGELEMEDE TÜRK SİNEMASININ ROLÜ: TARABYA OTELİ ANALİZİ
Hande TULUM OKUR
GÖRSEL TASARIM VE İLETİŞİM BAĞLAMINDA 1950 SONRASI ORTAYA ÇIKAN DENEYSEL NOTALAMA YÖNTEMLERİ
Mehmet Murat ÖZKOYUNCU
ÖLÜMÜN KİTSCH BİR İMGE ÖRNEĞİ OLARAK GÜNÜMÜZ İRAN’INDA ÜRETİLEN MEZAR TAŞLARI
Seyed Mehdi SEYED SAADATİ
FOTOĞRAFIN DEĞİŞEN TUTUMLARI ÜZERİNE
Aslı IŞIKSAL
KÜLTÜREL SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE GUALDO TADİNO SERAMİKLERİ ve RUBİ (YAKUT) LÜSTERİ
Burcu KARABEY
GÜLSÜN ERBİL’İN SANAT ÜRETİMLERİNDE MİSTİSİZM: “MİSTİK DÖNGÜ” SERİSİ ÜZERİNE ÇÖZÜMLEYİCİ BİR YAKLAŞIM
Birsel Bahar BACAK, Seher KURT
1980’Lİ YILLARDA ANKARA VE İSTANBUL’UN KAMUSAL ALAN HEYKELLERİ
Begüm SÖNMEZ
AZADEH AKHLAGHI’NİN DOKÜMANTER SANATI ÜZERİNDEN, SANAT VE TARİHİ GERÇEK İLİŞKİSİ
Yalda JAFARI YAGHIN
SINIRDA GERÇEKLEŞTİRİLEN BİR SANAT PRATİĞİ OLARAK inSITE
Gülay KARAKUŞ
YAZI KARAKTERİ VEYA FONT TASARIMINDA SÜREÇ, YÖNTEM VE TEMEL YAKLAŞIMLAR
Anıl SARIKAVAK
20. VE 21. YÜZYIL PERSPEKTİFİNDEN PARAMETRİK TASARIM
Ceyhun ŞEKERCİ, Pelin YILDIZ
21.2b 10.9b
Arşiv
Sayı : 48
Sayı : 49
Cilt: 0 - Sayı : 46
Sayı : 45
Sayı : 44
Cilt: 0 - Sayı : 45
Cilt: 0 - Sayı : 44
Sayı : 42
Sayı : 43
Sayı : 40
Sayı : 41
Cilt: 0 - Sayı : 41
Cilt: 0 - Sayı : 40
Sayı : 39
Sayı : 38
Sayı : 36
Sayı : 37
Cilt: 0 - Sayı : 36
Sayı : 35
Sayı : 34
Cilt: 0 - Sayı : 34
Cilt: 0 - Sayı : 35
Sayı : 32
Sayı : 33
Cilt: 0 - Sayı : 33
Cilt: 0 - Sayı : 32
Sayı : 31
Sayı : 30
Cilt: 0 - Sayı : 30