2020 Sayı: 42
İÇİNDEKİLER
SANAT ESERLERİ ARACILIĞIYLA ESTETİKTE GÜZEL KAVRAMININ İNCELENMESİ
MUTEBER BURUNSUZ
TANER CEYLAN’IN KAYIP RESİMLERİNDE YALNIZLIK
Neslihan ÖZTÜRK BÜTOW
SANAT VE TASARIMDA SİNESTEZİ ETKİSİ: ÇOKLU ALGI YARATMAK
Gülçin CANKIZ ELİBOL, Zuhal BOERESCU
SANAT PRATİĞİNDE J. L. BORGES ETKİSİ: “BABİL KİTAPLIĞI” ÖYKÜSÜNÜN GÖRSELLEŞME SÜRECİ ÜZERİNE KÜLTÜREL OKUMALAR
Sultan Burcu DEMİR KOYUNCU
PROTESTONUN SEBEBİ VE ENSTRÜMANI OLARAK GÜNCEL SANAT
Mert SARISU
DELEUZE VE BACON: YAŞAM İÇİN YENİ OLANAKLAR
İpek EBRUYILDIZ
ANTONiO GAUDi: CASA MiLA
Nur AYALP
RÖNESANS’TAN, 21. YÜZYILA KADARKİ TARİHSEL SÜREÇTE, GRAFİK TASARIM ÇALIŞMALARINDA ORTAÇAĞ İMGELERİNE ÖRNEKLER
Bayram BOZHÜYÜK
TİYATRODAN RESİM VE FOTOĞRAFA: BERTOLT BRECHT’İN YABANCILAŞTIRMA EFEKTİNİN YÜZEYDEKİ OLASILIKLARI
Havva DEMİRCAN
DELEUZE’ÜN “KRİSTAL REJİM” KAVRAMI ÜZERİNDEN ROVNER VE ALFRAJİ’NİN ÇALIŞMALARINDAKİ İMGE ÜRETİMİNE BİR BAKIŞ
Tuba MERDEŞE
SÜRREALİST SİNEMANIN SÜRREALİST AFİŞLERİ: TERRY GILLIAM FİLM AFİŞLERİNİN GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ
Hacı ACAR
SANAT VE SANATÇI BAĞLAMINDA YAPAY ZEKÂ RESİMLERİ
Engin ASLAN
OFİS YAPILARINDAKİ SOSYAL AMAÇLI ORTAK ALANLARDA İNSAN FAKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Merve Şahika ERKAN
20.4b 10b
Arşiv
Sayı : 48
Sayı : 49
Cilt: 0 - Sayı : 46
Sayı : 45
Sayı : 44
Cilt: 0 - Sayı : 45
Cilt: 0 - Sayı : 44
Sayı : 42
Sayı : 43
Sayı : 40
Sayı : 41
Cilt: 0 - Sayı : 41
Cilt: 0 - Sayı : 40
Sayı : 39
Sayı : 38
Sayı : 36
Sayı : 37
Cilt: 0 - Sayı : 36
Sayı : 35
Sayı : 34
Cilt: 0 - Sayı : 34
Cilt: 0 - Sayı : 35
Sayı : 32
Sayı : 33
Cilt: 0 - Sayı : 33
Cilt: 0 - Sayı : 32
Sayı : 31
Sayı : 30
Cilt: 0 - Sayı : 30