2018 Cilt: 3 - Sayı: 5
İÇİNDEKİLER
Yabancı Film ve Programlarda Çeviri Sorunları Üzerine Bir Değerlendirme
Mustafa ERTEM
Değişen Film İzleme Alışkanlıkları ve Sinema’da Hollywood Gerçeği: Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü Öğrencilerinin Konuya Yaklaşımı
Emrah Alparslan KONUKMAN
Seyirci Deneyiminde Film Tercihini Etkileyen Motivasyonlar ve Filmlerin Alımlanması: Recep İvedik Örneği
Işkın ÖZBULDUK KILIÇ
Postmodern Dönem Disney Prenses Anlatılarında İnşa Edilen Kadın Temsilinin Moana Örneği Üzerinden İncelenmesi
Ayşe Dilara BOSTAN, Serpil KIREL
Tarkovsky Sinemasında Sanat ve Maneviyat İlişkisi: Andrei Rublev Üzerine Bir İnceleme
Ömer OSMANOĞLU
“Satıcı” ve Yeniden Ölümü: Poetik ve Pratik Bilimler Arasındaki Köprü Olarak Tragedya
Özlem OĞUZHAN
‘Batı’ İdeolojisinin ‘Batı-Dışı’ndan Üretimi: Akademi Ödüllü Ashgar Farhadi Filmlerinin Kültür Emperyalizmi Boyutundan İncelenmesi
Can DİKER
Sinemaya Konu Olan Eğitim Sistemlerinin Örgütsel ve Yönetsel Sorunları
Yusuf YALANIZ
Kış Uykusu Filminde Türk Aydını İmgesi
Erke KESOVA
Sinemanın Ekonomi Politiği: 2016 Yılı Verileri Üzerine Bir Değerlendirme
Erdal DAĞTAŞ, Nursen AYDIN, Çağrı YILMAZ
İran’da Sinema Endüstrisinin Tarihsel Gelişimi: 1979 ve Sonrası
Fatma ÖZEN, Murat ARPACI
Türk Sinemasında Din Adamı Tiplemelerine Tarihsel Bir Yaklaşım Denemesi
İbrahim YENEN
Sinemada Tehlikenin Yeni Anlatı Dili: Sosyal Medya İçerikli Gerilim Filmleri
Ayşe Aslı SEZGİ
İntikam Alevi’nde Sovyet Montaj Üslubu Örneği
Tunç YILDIRIM
Haneke’nin Yedinci Kıta Filminde Kent Bireyciliği ve Filmin Robinson Crusoe Mitiyle Karşılaştırmalı Bir Analizi
Berna SİTERA DEĞİRMEN
Sinemada Yabancılaşma ve Teknoloji Temalı Distopya: Siberpunk Anlatı
Aybike SERTTAŞ
Yerellikten Evrenselliğe Sinema
Erkan DURDU
POSTMODERN DÖNEM DİSNEY PRENSES ANLATILARINDA İNŞA EDİLEN KADIN TEMSİLİNİN MOANA ÖRNEĞİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
Serpil KIREL, Ayşe Dilara BOSTAN
Tarkovsky Sinemasında Sanat ve Mâneviyat İlişkisi: Andrey Rublev Üzerine Bir İnceleme
SİNEMADA TEHLİKENİN YENİ ANLATI DİLİ: SOSYAL MEDYA İÇERİKLİ GERİLİM FİLMLERİ
Ayşe Aslı Sezgin
“Satıcı” ve Ölümü: Poetik ve Pratik Bilimler Arasındaki Köprü Olarak Tragedya
‘BATI’ İDEOLOJİSİNİN ‘BATI-DIŞI’NDAN ÜRETİMİ: AKADEMİ ÖDÜLLÜ ASHGAR FARHADİ FİLMLERİNİN KÜLTÜR EMPERYALİZMİ BOYUTUNDAN İNCELENMESİ
Can Diker
İntikam Alevi'nde Sovyet Montaj Üslubu Örneği
SİNEMANIN EKONOMİ POLİTİĞİ: 2016 YILI VERİLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
HANEKE’NİN YEDİNCİ KITA FİLMİNDE KENT BİREYCİLİĞİ VE FİLMİN ROBINSON CRUSOE MİTİ İLE KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZİ
Berna Sitera Değirmen
YABANCI FİLM VE PROGRAMLARDA ÇEVİRİ SORUNLARI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Mustafa Ertem
Türk Sinemasında Din Adamı Karakteri Temsilleri
Derviş Zaim: “Türkler Yapı Bozumunun Ustalarıdır”
Derviş ZAİM
Majid Majidi: "Kendi Festivallerimizi Üretmemiz Gerekiyor"
Majid MAJİDİ
Jasmila Zbanic: "Sinema, Empati ve Dayanışma Kabiliyetimizi Artırabilir"
Jasmila ZBANİC
Hocakulu Narliyev: “Türk Dünyası Sinema Platformu Kurulmalı”
Hocakulu NARLİYEV
Kurtuluş Kayalı: Gelenekselliğin ve Farklılaşmanın İç İçe Geçmesiyle Şekillenen Türk Sineması Geçmişten Kopmadan Yenileşiyor
Kurtuluş KAYALI
Gökhan Özcan: Filmler ve Öteki Filmler
Gökhan ÖZCAN
İhsan Kabil: Sinemanın Konumu Üzerine
İhsan KABİL
Mehmet Fatih Cinoğlu: Festival İdeolojisi ve Ekonomisi
Mehmet Fatih CİNOĞLU
Fırat SAYICI: 1990 Sonrası Türk Sinemasında Gerçekçilik
Fırat SAYICI
Dosya Röportaj: Elia Suleiman, Nacer Khemir, Ümit Ünal, Onur Saylak, Fadik Sevin Atasoy, Serdar Akbıyık, Uğur Vardan
Trt AKADEMİ
33.8b 9.6b
Arşiv
Cilt: 8 - Sayı : 17
Cilt: 8 Sayı : 18 - Afet Yönetimi ve Medya
Cilt: 08 Sayı : 19 - Dijital Ebeveynlik
Cilt: 7 - Sayı : 16
Cilt: 7 - Sayı : 14
Cilt: 7 - Sayı : 15
Cilt: 6 - Sayı : 12
Cilt: 6 - Sayı : 13
Cilt: 6 - Sayı : 11
Yunus Emre ve Türkçe
Cilt: 5 - Sayı : 10
Cilt: 5 - Sayı : 9
Salgın Yayıncılığı
Cilt: 4 - Sayı : 7
Cilt: 4 - Sayı : 8
Cilt: 3 - Sayı : 5
Cilt: 3 - Sayı : 6
Sinema ve Festival İzleyici Eğilimleri ve Durum Tespit Araştırması
Cilt: 2 - Sayı : 3
Cilt: 2 - Sayı : 4
Cilt: 1 - Sayı : 1
Cilt: 1 - Sayı : 2
Cilt: 1 Sayı : 1