2020 Sayı: 17
İÇİNDEKİLER
BİR MİM OYUNUNDAN HAREKETLE ÇAĞDAŞ DANS SOLO ESER KOREOGRAFİSİ ETÜT: SÖZSÜZ OYUN I
Seçil DEMİRCAN
İGOR STRAVİNSKİ’NİN ÜÇ BALE YAPITINDA MÜZİKSEL TASVİR: ATEŞKUŞU, PETRUŞKA VE BAHAR AYİNİ
Uğur Cihat SAKARYA
KAIJA SAARIAHO’NUN LACONISME DE L’AILE ESERİNİN ESTETİK, TEKNİK VE MÜZİKAL ANALİZİ
Zehra Ezgi KARA
KEMAN VE KLASİK GİTAR İCRA TEKNİĞİNİN KESİŞİMİ: PAGANİNİ VE SONATA CONCERTATA ESERİNİN TEKNİK ANALİZİ
Burak EKER, Cihan TABAK
19. YÜZYIL ROMANTİK VİYOLA SONATLARI EKSENİNDE YORUMA YÖNELİK MÜZİKAL VE TEKNİK YAKLAŞIMLAR
Naz ALTINEL
AYDIN KADIOĞLU ZEYBEĞİNİN KEMANA UYARLANMASI
Ozan GÜLÜM
ALGORİTMALARIN YÖNLENDİRDİĞİ DİNLEME PRATİKLERİ: Sahte Bireyselleşme Bağlamında Kişiye Özel Çalma Listeleri
Burçe ULUBİLGİN ÇUHADAR, Aykut Barış ÇEREZCİOĞLU
ADANA İLİNDE YAŞAYAN Z KUŞAĞININ MÜZİKAL BEĞENİLERİ
Timur VURAL, Özge AÇIKGÖZ
İSMÂİL DEDE EFENDİ EKOLÜNDE USTA-ÇIRAK (HOCA-ÖĞRENCİ) İLİŞKİLERİ
Cem ÇIRAK, Sıtkı Bahadır TUTU
VİYOLONSEL EĞİTİMİNE DÖRDÜNCÜ POZİSYONDAN BAŞLAMAK ÜZERİNE GÖRÜŞ VE ÖNERİLER
Gözde ELBEYİ, Mümtaz SAKAR
MESLEKİ MÜZİK EĞİTİMİ VEREN KURUMLARDA ESER TEMELLİ BOZUK DÜZENİ BAĞLAMA ÖĞRETİMİ İÇİN BİR REPERTUVAR MODELİ ÖNERİSİ
Hakan AYKURT, Alper BÖREKÇİ
DEVLET OKULLARI VE ÖZEL OKULLARDAKİ MÜZİK EĞİTİMİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME
Gülnihal GÜL, Merve Nur KALE
KEMAN VERNİKLEME GELENEĞİNDE SOLMAZ BİR RENK ELDE ETME YÖNTEMİ: ÇÖKELTME ve RUBIA TINCTORIUM
Murat KÜÇÜKEBE
FAGOT KAMIŞI YAPIMINDA KARGI KAMIŞININ İNCELENMESİ VE FAGOT KAMIŞININ KALİTESİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER
Emre HOPA
OSMANLI BELGELERİ IŞIĞINDA ZURNA ve ZURNAZENLER
Aytunç AYDIN
KABAK KEMANEDE YOZGAT (SÜRMELİ) TAVRI
Özgür ÇELİK
ZEYBEK MÜZİĞİNİN ZAMANSAL, TEMPO VE BİREŞİM DEĞERLENDİRMESİ
Tarkan ERKAN
SÖZLÜ TÜRK HALK MÜZİĞİ ESERLERİNDE ÖLÇÜ TESPİTİNE YÖNELİK BİR ANALİZ MODELİ
Emre DÜZENLİ, İsmet DOĞAN
BESTE FORMUNDA ÇEMBER USÛLÜNDE BESTELENMİŞ ESERLERİN USÛL-ARUZ-EZGİ İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Sibel KARAMAN, Nurten YILMAZ
LİSZT, BARTÓK, KODÁLY, LİGETİ ÖZELİNDE MACAR BESTECİLERİN YİRMİNCİ YÜZYIL MÜZİĞİNE KATKILARI
Zeynep Simge ACUNAZ EYTEMİZ, Ebru GUNER CANBEY
BAĞLAMA/SAZ ÇALGISI İLE İLGİLİ YAPILAN ÇALIŞMALAR ÜZERİNE BİR BİBLİYOGRAFYA DENEMESİ
Sami Emrah GEREKTEN
KARŞILAŞTIRMALI MÜZİKOLOJİ PENCERESİNDEN ANADOLU’DA FONOGRAF İLE İLK ARAŞTIRMALAR
Songül KARAHASANOĞLU
ZİYA AYDINTAN’IN GİTAR METODU-I İSİMLİ ÇALIŞMASININ ANALİZİ
Zülüf ÖZTUTGAN, Belir TECİMER
CEM BEHAR’IN AŞK OLMAYINCA MEŞK OLMAZ ESERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME
Banu DEMİRBAŞ
34.2b 13.1b
Arşiv
Sayı : 21
Sayı : 22
Sayı : 20
Sayı : 18
Sayı : 19
Sayı : 16
Sayı : 17
Sayı : 15
Sayı : 14
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 11
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Cilt: 5 - Sayı : 6
Sayı : 6
Cilt: 4 - Sayı : 4
Cilt: 4 - Sayı : 5