ZİYA AYDINTAN’IN GİTAR METODU-I İSİMLİ ÇALIŞMASININ ANALİZİ
İSMÂİL DEDE EFENDİ EKOLÜNDE USTA-ÇIRAK (HOCA-ÖĞRENCİ) İLİŞKİLERİ
OSMANLI BELGELERİ IŞIĞINDA ZURNA ve ZURNAZENLER
İGOR STRAVİNSKİ’NİN ÜÇ BALE YAPITINDA MÜZİKSEL TASVİR: ATEŞKUŞU, PETRUŞKA VE BAHAR AYİNİ
ADANA İLİNDE YAŞAYAN Z KUŞAĞININ MÜZİKAL BEĞENİLERİ
Burçe ULUBİLGİN ÇUHADAR, Aykut Barış ÇEREZCİOĞLU
CEM BEHAR’IN AŞK OLMAYINCA MEŞK OLMAZ ESERİ ÜZERİNE GENEL BİR DEĞERLENDİRME
BESTE FORMUNDA ÇEMBER USÛLÜNDE BESTELENMİŞ ESERLERİN USÛL-ARUZ-EZGİ İLİŞKİSİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
SÖZLÜ TÜRK HALK MÜZİĞİ ESERLERİNDE ÖLÇÜ TESPİTİNE YÖNELİK BİR ANALİZ MODELİ
DEVLET OKULLARI VE ÖZEL OKULLARDAKİ MÜZİK EĞİTİMİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME