2021 Sayı: 18
İÇİNDEKİLER
J. J. ROUSSEAU’nun MÜZİĞİN KÖKENİ ve DOĞUŞU ile İLGİLİ DÜŞÜNCELERİ
Banu MUSTAN DÖNMEZ, Sultan BİLGET GÜÇLÜER
HÂDİYE ÖTÜGEN’İN TIRNAK KEMENÇE TAKSİMLERİ: İCRÂ VE ÜSLÛP ANALİZİ
Beril ÇAKMAKOĞLU
ÇOK-ETNİLİ ALANLARDA MÜZİKTE KULLANILAN DİL ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI
Mahir MAK
TÜRKÇE RAP’İN DÖNÜŞÜM EVRELERİNDE GEÇİŞKENLİKLER: DİRENİŞ, MARJİNALLEŞME ve TARZ
Tunca ARICAN
TÜRK SANAT MÜZİĞİ GELENEĞİNDE MANDIRA TÜRÜ VE YAPISAL ÖZELLİKLERİ
Muattar Demet DOĞRUÖZ
TÜRK HALK MÜZİĞİ ÜFLEME ÇALGILAR EĞİTİMİNİN İNCELENMESİ
Umut ERARSLAN, Atilla ÖZDEK, Yavuz Selim KALELİ
SÂDULLAH AĞA’NIN ZENCÎR BESTELERİNDE ÜSLÛP VE MAKÂMIN BİÇİME ETKİSİ
Cem ÇIRAK
R. KREUTZER VİYOLA ETÜT KİTABINDA BULUNAN 17 NUMARALI ETÜDÜN TEKNİK ANALİZİ VE ETÜT HAKKINDA ÖĞRETİM ELEMANI GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Ebru Duygu AKYOL, Ajda ŞENOL SAKİN
İLHAN USMANBAŞ’IN VİYOLONSEL-PİYANO ESERLERİNİN ÖZELLİKLERİ
Barış AYGÜN, Muzaffer Özgü BULUT
HALK MÜZİĞİNİN AKTARIMINDA KAYNAK KİŞİLERDEN FAYDALANMA: MUSA EROĞLU ve KAYNAKLIK ETTİĞİ TÜRKÜLER ÜZERİNE BİR ANLATI ARAŞTIRMASI
Sami Emrah GEREKTEN
COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE EBA PLATFORMUNDA GERÇEKLEŞTİRİLEN MÜZİK DERSLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
İlbilge İNAL, Onur ZAHAL, Gül SAKARYA
Nazmi Bosna: Hayatı, Eserleri ve Gitar Eğitimine Katkıları
Kaan ÖZTUTGAN
MANDOLİNİN TARİHSEL GELİŞİM DÖNEMLERİ
Zhanna AKTÜRK, Gökay YILDIZ
BAŞLANGIÇ DÜZEYİ SOLFEJ KİTAPLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Siyar KÖKSAL
DÜZELTME: DEVLET OKULLARI VE ÖZEL OKULLARDAKİ MÜZİK EĞİTİMİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME
Merve Nur KALE, Gülnihal GÜL
33.9b 12.7b
Arşiv
Sayı : 21
Sayı : 22
Sayı : 20
Sayı : 18
Sayı : 19
Sayı : 16
Sayı : 17
Sayı : 15
Sayı : 14
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 11
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Cilt: 5 - Sayı : 6
Sayı : 6
Cilt: 4 - Sayı : 4
Cilt: 4 - Sayı : 5