2019 Cilt: 4 - Sayı: 8
İÇİNDEKİLER
NİĞDE’DE TARİHİ SİLUETİN VE KENTSEL KİMLİĞİN DEĞİŞİMİNİN KORUMA BAĞLAMINDA ANALİZİ
Aziz KOCALAR
ÇOCUKLAR İÇİN TUHAF, YABANCI YA DA ERİŞİLMEZ ALGISINI YIKAN SANAT MÜZELERİ
Cihan KÜLÜK
ABDULLAH ZİYA KOZANOĞLU VE MURAT SERTOĞLU’NUN ROMANLARINDA BİZANS KADINI ALGISI
Dilek MAKTAL
ANADOLU HALK MELODİLERİNDE KULLANILAN CİNSLER VE ÖRNEKLERİ
İlhami KAYA
SANATIN İŞLEVSELLİĞİ BAĞLAMINDA KAMUSAL ALAN ÖRNEKLEMELERİ
Lamia KENAN
ARNALDO POMODORO: YÜZEYDEN MEKANA / PARÇADAN BÜTÜNE
Meliha SÖZERİ
TÜRK ÇİNİ SANATININ GÜNÜMÜZ TAKI TASARIMINA UYGULANABİLİRLİĞİ: SAÇ TOKASI ÖRNEĞİ
Mine ERDEM
AZERBAYCAN SÖZLÜ KÜLTÜRÜNÜN SENTEZ JANRI MEYXANA ÜZERİNE KISA BİR İNCELEME
Rauf KERİMOV
TEKSTİL YÜZEY TASARIMINDA DENEYSELLİK
Semra GÜR
MALEVİCH’İN SİYAH KARE TABLOSUNUN RUS AVANGARDINDAKİ YERİ
Ümran BULUT, Ebru KAYA
25.5b 11.1b
Arşiv
Cilt: 8 Sayı : 16
Cilt: 7 - Sayı : 14
Cilt: 7 - Sayı : 15
Cilt: 6 - Sayı : 13
Cilt: 6 - Sayı : 12
Cilt: 5 - Sayı : 11
Cilt: 5 - Sayı : 10
Cilt: 4 - Sayı : 9
Cilt: 4 - Sayı : 8
Cilt: 4 - Sayı : 7
Cilt: 3 - Sayı : 5
JIA JOURNAL (IJIIA) Uluslararası Disiplinlerarası ve Kültürlerarası Sanat Dergisi
Cilt: 3 - Sayı : 4
Sayı : 3
Sayı : 2
Sayı : 1