2019 Cilt: 4 - Sayı: 7
İÇİNDEKİLER
TOPLUM MÜZELERİ VE ZİYARETÇİ ÇEŞİTLİLİĞİNİ ARTTIRMAYA YÖNELİK POLİTİKALAR: MARSİLYA AVRUPA VE AKDENİZ MEDENİYETLERİ MÜZESİ (MUCEM) ÖRNEĞİ
Bahar AYKAN
TEKSTİL TASARIM ALANI OLARAK ÇÖZGÜLÜ ÖRME
Başak ÖZKENDİRCİ
BERGSON’NUN ZAMAN KAVRAMI BAĞLAMINDA BRAGAGLİA, SUGİMOTO, ALMOND VE WESELY’İN FOTOĞRAFLARI
Bülent ERUTKU
POSTMODERN SANATTA YAŞAM HAKKINDA BİLİNENLERİN YAPIBOZUMA UĞRATILMASI VE YENİDEN KURMA OLARAK OTOBİYOGRAFİ
Cemile Arzu AYTEKİN, Aşkın BAHADIR
“YERDE ÖLÜ BİR ADAM YATMAKTAYDI”: OSCAR WILDE’IN DORIAN GRAY’İN PORTRESİ ADLI ROMANINDA ESTETİK YAŞANTI VE ESTETİK MESAFE
Erkin KIRYAMAN
GİYSİ TASARIMINDA SIFIR ATIK YÖNTEMLERİNİN VE UYGULAMALARININ İNCELENMESİ
Gözde BURSALIGİL
LİF SANATININ TARİHSEL SÜREÇ İÇERİSİNDEKİ DEVİNİMİ VE DİKİŞ TEKNİKLERİ KULLANILARAK GERÇEKLEŞTİRİLEN LİF SANATI UYGULAMALARI
Kevser GÜRCAN, Meryem İMRE
RENK EĞİTİMİNDE FARKINDALIK (ERCİYES ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
Nevin ENGİN
YAKUP KADRİ’NİN KİRALIK KONAK ADLI ROMANINDA ÜÇGEN ARZU
Orhan GÜDEK
MODERN BİREYİN ODALARDAKİ YALNIZLIĞINI AŞMA ÇABASI: FRANZ KAFKA’NIN DÖNÜŞÜM RORMANI VE ALT KAT SANAT’IN DÖNÜŞÜM OYUNU
Özlem ERBEN
ACININ RESMİNİ YAPMAK, KÄTHE KOLLWİTZ RESİMLERİ ÜZERİNDEN BİR BAKIŞ
Özlem TEKDEMİR
MODA TARİHİ İÇERİSİNDE JAN VAN EYCK’İN RESİMLERİNİN GÖSTERGEBİLİM İLE ANALİZİ
Şerife YILDIZ, Vildan BAŞAK
İKİ “GARİP” ŞAİR: MUZAFFER TAYYİP USLU VE RÜŞTÜ ONUR
Sibel YILMAZ
DER STURM SANATÇILARININ GÖZÜNDEN HERWARTH WALDEN
Zeynep ÇUHADAR, Seza SİNANLAR USLU
25.5b 11.1b
Arşiv
Cilt: 8 Sayı : 16
Cilt: 7 - Sayı : 14
Cilt: 7 - Sayı : 15
Cilt: 6 - Sayı : 13
Cilt: 6 - Sayı : 12
Cilt: 5 - Sayı : 11
Cilt: 5 - Sayı : 10
Cilt: 4 - Sayı : 9
Cilt: 4 - Sayı : 8
Cilt: 4 - Sayı : 7
Cilt: 3 - Sayı : 5
JIA JOURNAL (IJIIA) Uluslararası Disiplinlerarası ve Kültürlerarası Sanat Dergisi
Cilt: 3 - Sayı : 4
Sayı : 3
Sayı : 2
Sayı : 1