2018 Cilt: 3 - Sayı: 5
İÇİNDEKİLER
RÖNESANS RESİM SANATI’NDA ÖLÜM TEMASI
Mehmet AKSOY
EKMEK PİŞİRİMİNDE KULLANILAN ROMA DÖNEMİNE AİT TOPRAK KAPLAR ve SANATTA EKMEK TASVİRİ
Betül AYTEPE SERİNSU, Hatice Aybike KARAKURT
KİMONO VE BATI MODASINA ETKİSİ
Çimen BAYBURTLU
RESİMDEN TİYATROYA DOĞU SANATI VE BATI SANATI ARASINDAKİ FARKLILIĞI TOPLUMLARIN GERÇEKLİĞE BAKIŞI ÜZERİNDEN OKUMAK
Banu ÇAKMAK DUMAN
ŞAN VE KORO EĞİTİMİ PROGRAMLARINDA KULLANILAN SOLFEJ METOTLARI VE REPERTUVARINDAKİ TARTIMLAR KONUSUNDA BİR SAPTAMA VE MODEL ÖNERİSİ
İvan ÇELAK
KAMUSAL SANAT VE KÜLTÜR EKSENLİ KENTSEL DÖNÜŞÜM
Şebnem GÖKÇEN
İÇ MİMARLIKTA RENGİN MEKAN ALGISI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Müge GÖKER PAKTAŞ
2000 SONRASI ÇAĞDAŞ TÜRK TİYATROSUNDA YENİ BİR ESTETİK: PERFORMATİF ANLATI
Yunus Emre GÜMÜŞ
SOSYAL SORUMLULUK PROJELERİNDE KAVRAMSAL SANATIN YERİ VE ÖNEMİ
Çağrı GÜMÜŞ, Şerife Betül PAPAĞAN
SANAT, SOKAK VE ZAMANDA YENİ BİR DÖNEM: KAMUSAL ALAN, YARATICI TOPLUMSAL HAREKETLER VE HETERETOPYA
Sündüz HAŞAR
BİR KÜLTÜR YAPISI OLARAK SALT GALATA’NIN ÇAĞDAŞ RESTORASYON KURAMI AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Esra Nurçin KARA, Emel İŞLEYEN
“SAVAŞ” PROTESTOSUNUN ÖRME SANATINDAKİ YANSIMALARI
Nazan OSKAY
J. S. BACH’IN SOL MİNÖR 1. SOLO KEMAN SONATININ FÜG’Ü İÇİN DONT ETÜDLERDEN ÖNERİLEBİLECEK ÇALIŞMALAR
Özlem Duygu ÖZTÜRK
HENRY MİLLER'IN TROPIC OF CAPRICORN YAPITININ TÜRKÇE ÇEVİRİLERİ ÜZERİNDEN MÜSTEHCENLİK TARTIŞMASI
Naciye SAĞLAM, Emine BOGENÇ DEMİREL
TÜRKİYE’DEKİ ŞAN ÖĞRETİMİNDE MODERNLEŞME VE YERELLİK
Alper ŞAKALAR, Turan SAĞER
RESİM SANATINDA DİJİTAL ORTAMLAR ÜZERİNE İNCELEME
Oğuzhan SİVRİ, Semih ÇINAR
SAHNE TASARIMINDA BİR ANLAYIŞ; AZ ASLINDA ÇOKTUR
Süreyya TEMEL
25.5b 11.1b
Arşiv
Cilt: 8 Sayı : 16
Cilt: 7 - Sayı : 14
Cilt: 7 - Sayı : 15
Cilt: 6 - Sayı : 13
Cilt: 6 - Sayı : 12
Cilt: 5 - Sayı : 11
Cilt: 5 - Sayı : 10
Cilt: 4 - Sayı : 9
Cilt: 4 - Sayı : 8
Cilt: 4 - Sayı : 7
Cilt: 3 - Sayı : 5
JIA JOURNAL (IJIIA) Uluslararası Disiplinlerarası ve Kültürlerarası Sanat Dergisi
Cilt: 3 - Sayı : 4
Sayı : 3
Sayı : 2
Sayı : 1