2017 Sayı: 37
İÇİNDEKİLER
ATATÜRK KİTAPLIĞI YAZMA ESERLER BÖLÜMÜ K280 NUMARALI ŞİİR MECMUASI
Abdullah UÇAR
TÜRK HARF DEVRİMİ ÖNCESİ BİR ALFABE ÖNERİSİ: İLMÎ VE TARİHÎ ESASLARA NAZARAN HARFLERİMİZ LATİN HARFLERİNİN AYNIDIR ADLI ESER
Abdulmuttalip İPEK
SIMON DER Kİ BAĞLAMSAL OLMALI: ÇEVİRİ ÇALIŞMALARI DERSLERİNDE KELİME ÖĞRETİMİ
Bahadır Cahit TOSUN
MRS WARREN’S PROFESSION’DAN PRESS CUTTINGS’E: GEORGE BERNARD SHAW’UN OYUNLARINDA KADIN SORUSU
Banu ÖĞÜNÇ
FORSTER’IN KARAKTER MODELİ VE KURGUSAL ANLATIDA İNSAN DIŞI KARAKTERLER: IRIS MURDOCH’TAN MISTER MARS VE FRANZ KAFKA’DAN GREGOR SAMSA
Barış METE
TALİP APAYDIN’IN ROMANLARINDA DİN (İSLAM) ALGISI
Bedia KOÇAKOĞLU, Nesrin ÇALIK
ROMAN, GERÇEKLİK VE FİLM: İNGİLİZ HASTA VE HOLLYWOOD’UN ORYANTALİST KÜLTÜRÜ
Beyazıt AKMAN
HEINRICH BÖLL’DE SAVAŞ VE EVLİLİK
Bülent KIRMIZI
MUTFAKTA EDEBİYAT: LAURA ESQUIVEL’İN ACI ÇİKOLATA ADLI ESERİNDE YEMEK KÜLTÜRÜ VE DUYGULARIN ETKİLEŞİMİ
Burcu TEKİN
TÜRK ÖĞRENCİLERİN ERASMUS DENEYİMLERİ: BİLİNMEYENLE YÜZLEŞME
Defne ERDEM METE
AYNI ÜLKEDE YABANCI OLMAK: CATHERINE FILLOUX’NUN İÇTEKİ GÜZELLİK OYUNUNDA KIZ KARDEŞLİĞİN KARMAŞASI
Eda DEDEBAŞ DÜNDAR
NATSUME SŌSEKİ’NİN ESERLERİNDE MODERNLEŞME VE BATI İLE JAPONYA’NIN MUKAYESESİ
Habibe SALĞAR
VOLTAİRE’İN ESERİ ZADİG’TE ADALET VE MUTLULUK ARAYIŞI
Halil AYTEKİN
ABDURRAHMÂN EŞ-ŞARKÂVÎ VE KEMAL TAHİR’İN ROMANLARINDA AİLE VE KADIN PROBLEMLERİ
Hasan HARMANCI
SÖMÜRGE ÇİFTLİĞİ NOSTALJİSİ: CYNTHIA SHEARER’IN THE CELESTIAL JUKEBOX ADLI ESERİNDE GÖÇ, EMEK, KUMARHANE İŞLETMESİ VE TARİHSEL TRAVMA
Hüseyin ALTINDİŞ
ÖLÇÜ BİRİMLERİ: SÖZLÜ GELENEK, ÇEVİRİ ÇALIŞMALARI VE BÜTÜNCE DİLBİLİMİ
John ZEMKE
BİR ANTİ-ROMANTİK VE ANTİ-MODERNİSTİN SANATI: LARKİN’İN MODERN GERÇEKLİK ÜZERİNE DÜŞÜNCELERİ
Leman DEMİRBAŞ
DİVAN ŞİİRİ-CÖNK İLİŞKİSİ VE “CÖNK” REDİFLİ GAZELLER
Mehmet Fatih KÖKSAL
İKİRCİKLİ BİR YAZAR PORTRESİ: AN OUTPOST OF PROGRESS ÖYKÜSÜNDE CONRAD
Majid SADEGHZADEGAN
İSPANYA’DA MİLLİYETÇİLİK VE TARİHÎ ROMAN
María Jesús HORTA
NANA RADEMACHER’İN WIR WAREN HIER ADLI ESERİNDEKİ 2039 YILI BERLİN’İNE DİSTOPİK BİR BAKIŞ
Müge ARSLAN KARABULUT
ORTAÇAĞ’IN MELEZ VE TAKLİTÇİ KİMLİKLERİ: GEOFFREY CHAUCER’IN CANTERBURY HİKAYELERİ’NDEKİ FRANKLIN KARAKTERİ
Nazan YILDIZ
CELESTINA: CALISTO VE MELİBEA’NIN TRAJIKOMEDYASI’NDA ORTAÇAĞ VE RÖNESANS ARASINDA KALMIŞ BİREY VE KADIN
Nur Gülümser İLKER
GASKELL’IN CRANFORD ESERİNDE VİKTORYA TOPLUMU VE İLERİCİLİK FELSEFESİNİN SORGULANMASI: ROMANTİK BİR ÖNERİ
Ömer ÖĞÜNÇ
ÜÇ ASKER ŞAİR: RUPERT BROOKE, EDWARD THOMAS VE ISAAC ROSENBERG
Şafak ALTUNSOY
MODERNİST Mİ, ROMANTİK Mİ? NİMA YUSHIİ’NİN HİKAYELERİNDE SANATSAL ÖĞELER
Sinan TAŞDELEN
YAPAY HAYAT VE VAROLUŞÇULUĞUN KIYISINDA: ‘ROBO-KÜLTÜRÜ’ ANARŞİ, DÜZEN VE ÜRETİM YOLUYLA MEŞRU KILMAK
Timuçin Buğra EDMAN
FRANSA MİLLÎ KÜTÜPHANESİNDEKİ CÖNKLERDE ÂŞIK ÖMER ADINA KAYITLI ŞİİRLER
Yıldıray ÇAVDAR
ALMAN DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMLERİNDE ÖĞRENCİ MOTİVASYONU
Zeki USLU, Ayşe UYANIK
ÇOCUKLARDA (8-11 YAŞ) ALGILANAN STRES ÖLÇEĞİ’NİN TÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Tuncay ORAL, Ceyhun ERSAN
DOĞANHİSAR MEZAR STELİ
Asuman BALDIRAN, Nizam ABAY
KIRSAL ÖLÇEKTE GELENEKSEL KONUT MİMARİSİNİN KORUNMASI: ÖZGÜNLÜK
Üftade MUŞKARA
TOPLUMSAL DÜNYANIN BEDENSEL TEMELLERİ: DURKHEİM, SİMMEL VE WEBER SOSYOLOJİSİNDE BEDENİN YERİ
Hüseyin ÇİL
AHİLİĞİ POTLAÇ KÜLTÜRÜ ÜZERİNDEN YENİDEN DÜŞÜNMEK
Kenan GÖÇER
SİND'DE İSLÂM FETİHLERİ I
Ali ÜREMİŞ
YUKARI MENDERES VADİSİNDE ERKEN DÖNEM YERLEŞMELERİ
Özdemir KOÇAK, Hatice Gül KÜÇÜKBEZCİ
EMEK, SİBERNETİK VE TOPLUM
Gürcan Şevket AVCIOĞLU
EĞLENCE KÜLTÜRÜNÜN BİR PARÇASI: OSMANLI LÂLE ŞENLİKLERİ, ÇERÂĞÂN
Zeynep SÜNGÜ
122.9b 71b
Arşiv
Sayı : 49
Sayı : 47
Cilt: 0 - Sayı : 47
Sayı : 48
Sayı : 45
Sayı : 46
Cilt: 0 - Sayı : 45
Sayı : 43
Sayı : 44
Cilt: 0 - Sayı : 43
Cilt: 0 - Sayı : 44
Sayı : 42
Sayı : 41
Cilt: 0 - Sayı : 42
Cilt: 0 - Sayı : 41
Sayı : 40
Sayı : 39
Cilt: 0 - Sayı : 39
Cilt: 0 - Sayı : 40
Sayı : 38
Sayı : 37
Cilt: 0 - Sayı : 38
Cilt: 0 - Sayı : 37
Sayı : 36
Sayı : 35
Sayı : 12
Cilt: 0 - Sayı : 35
Cilt: 0 - Sayı : 36
Sayı : 34
Sayı : 33
Sayı : 27
Cilt: 0 - Sayı : 34
Cilt: 0 - Sayı : 33
Sayı : 31
Sayı : 32