2018 Cilt: 5 - Sayı: 9
İÇİNDEKİLER
TANZİMAT SONRASI ŞEKİLLENEN CEZÂİR-İ BAHR-I SEFİD VİLÂYET MERKEZİ RODOS HÜKÜMET KONAĞI
Neval KONUK
BEYKOZ KASRI BAHÇELERİNİN TASARIM ÖZELLİKLERİ VE KORUNMUŞLUK DURUMU
DRAHŞAN UĞURYOL, Cengiz CAN
21.YÜZYIL ÇAĞDAŞ SANAT ÖNERMESİ OLARAK PETER GREENAWAY’İN LAST SUPPER DİJİTAL VİDEO ENSTALASYONU
Sibel AVCI TUĞAL
PORTEKİZ SINTRA ULUSAL SARAYI’NDAKİ OSMANLI GEMİ TASVİRLERİ
Mustafa Gürbüz BEYDİZ
AN EXPERIMENTAL DESIGN SAMPLE IN WEARABLE ART BY COMBINING OTTOMAN MINIATURE ART AND SURREALISM: BASHAQUES
Tülay GÜMÜŞER
SEZAİ KARAKOÇ’UN PİYESLERİNDE NECİP FAZIL KISAKÜREK ETKİSİ
Can ŞEN
VASİLİ V. VEREŞÇAGİN’İN GÖZÜNDEN 1877-1878 OSMANLI - RUS SAVAŞI
Gönül UZELLİ
“IZMIR REJI TOBACCO FACTORY” AS ONE OF THE INDUSTRIAL HERITAGE REMAINS OF THE CITY
Özgül YILMAZ KARAMAN, Mine Tanaç ZEREN
YEVGENİ Y. LANSERE’NİN ANKARA’DA BİR YAZ 1922 ADLI ÇALIŞMASINDA TÜRKİYE VE ANKARA İZLENİMLERİ
Emine İNANIR
RAUF YEKTA BEY, “TARİH-İ MUSİKİ”, MUSAVVER HALE, S. 1, İSTANBUL, KANUN-İ EVVEL 1320, s. 7-9. (Osmanlı Türkçesi’nden Transkripsiyon- Transcription From Ottoman Turkish)
İdris ÇAKIROĞLU
ESKİŞEHİR KENTİNİN ESKİ SİT ALANLARI VE FONKSİYONEL ÖZELLİKLERİ (İLK ÇAĞDAN CUMHURİYETE KADAR)
Gaye ERTİN
TÜRKİYE TİYATROSUNA YÖNETİMSEL BİR BAKIŞ: TİYATRO SEYİRCİSİNİN ROLÜ
Emine ÇOBANOĞLU, Nilşah CAVDAR
SANAT ALANINDA ANDY WARHOL HADİSESİ
Nur GÜRDAL
THE THEMES OF METALWORKING IN THE SALJUQID PERIOD VIS-À- VIS KHORASAN AND MOSUL SCHOOLS
Maryam MASTALIZADEH, Habib shahbazi SHIRAN, Samad PARVIN
THEODOSIUS LİMANI’NDA BULUNAN YENİKAPI 17 BATIĞI VE YAPIM TEKNOLOJİSİ ÜZERİNE İLK BULGULAR
Evren TÜRKMENOĞLU
BİR YAŞAM SORUNSALI OLARAK AYAKKABILAR
ÖZLEM DERİN
KLASİK GİTAR İCRA TEKNİKLERİNDE YENİ ARAYIŞLAR: SOL EL BAŞPARMAĞI İLE PERDELEME
Alp Ozan BURSALIOĞLU
DİJİTAL YENİDEN ÜRETİM ÇAĞINDA SANAT ESERİ: “AURA” KAVRAMININ DİJİTAL SANAT BAĞLAMINDA YENİDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Canan ARSLAN
ARŞİV VE KÜTÜPHANELERDE NADİR ESERLERİ KORUMA SORUNLARI VE TEMEL ÖNERİLER
M. NİLÜFER KIZIK KİRAZ
SUYA DOYMUŞ AHŞABIN ANALİZİ: YENİKAPI BATIKLARI ÖRNEĞİ
Aslı GÖKÇE KILIÇ, Namık KILIÇ
BİTMEYEN ‘ÖTEKİLİK’: SAZLICA KÖYÜ MÜBADİL MİRASINA DAİR TESPİTLER/ÖNERİLER
Meltem YAŞDAĞ
TÜRK HALK TİYATROSU'NUN SİNEMAYA ETKİLERİ
Murat ÜNAL
RETHINKING BASIC DESIGN EDUCATION: DECONSTRUCTION OF ANATOLIAN CARPETS
Serap DURMUŞ ÖZTÜRK
KÜLTÜR İMLERİ - KAVRAMLAR VE SINIRLAR ÖTESİ
Halil AKDENİZ
HALKA ÖNDERLİK EDEN ÖZGÜRLÜK: ALEGORİ, EDEBİYAT VE GERÇEKLİK
Simge ÖZER PINARBAŞI
ANITKABİR YARIŞMASI BAĞLAMINDA PAUL BONATZ’A DAİR BİR OKUMA
Nevin Aslı CAN BİLGE
YENİKAPI 35 BATIĞINA AİT BİR GRUP SUYA DOYMUŞ AHŞABIN FİZİKSEL DURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Aslı GÖKÇE KILIÇ
POP SONRASI POP; NEO POP
Aysun CANÇAT
SÖZLÜ VE SÖZSÜZ MÜZİK ÜZERİNE FELSEFİ BİR KARŞILAŞTIRMA
Ekin ÇORAKLI
ANKARALI SANATÇI İNİSİYATİFLERİ ÜZERİNE NOTLAR
Fırat ENGİN
MAHABHARATA ÖNCESİ
Sinan GÜL
INVESTIGATING PANTHEISM IN IRAN’S ISLAMIC ART (CASE STUDY: ORNAMENTATION OF ASNAQ MOSQUE)
Shabboo MOHAMMADI, Habib shahbazi SHIRAN, Samad PARVIN
METİNLERARASILIK VE MİMARLIK
Tülay ZORLU, Serap FAİZ BÜYÜKÇAM
TEMEL SANAT EĞİTİMİ DERSİNİN KOMPOZİSYON, STRÜKTÜR VE SOYUTLAMA KONULARI DÂHİLİNDE HEYKEL EĞİTİMİNE KATKILARI
Demet DENiZ DÜLGER
ERKEN İSLAMİ DÖNEM MAZDEKİZM KÖKENLİ EZOTERİK TARİKATLARIN DOKTRİNLERİ VE RİTÜELLERİ (7-9. YÜZYILLAR)
İBRAHİM ÇEŞMELİ
İNSAN VE VAMPİR: SADECE ÂŞIKLAR HAYATTA KALIR FİLMİNDE VARLIĞIN SPİNOZACI TEMSİLİ
Zeliha DİŞÇİ
MİNİMALİST SANAT AKIMININ MODA ÜZERİNDEKİ ETKİSİNE GENEL BİR BAKIŞ
Nurdan KUMAŞ ŞENOL
ART NOUVEAU AKIMININ RUS SANAT DÜNYASINDA YORUMLANMASI: RUS STİLİ
Duygu ÖZAKIN
37.3b 10.3b
Arşiv
Sayı : 19
Sayı : 20
Cilt: 9 - Sayı : 17
Sayı : 18
Sayı : 17
Cilt: 8 - Sayı : 16
Cilt: 8 - Sayı : 15
Cilt: 7 - Sayı : 14
Cilt: 7 - Sayı : 13
Cilt: 6 - Sayı : 11
Cilt: 6 - Sayı : 12
Sayı : 12
Sayı : 11
Cilt: 5 - Sayı : 9
Cilt: 5 - Sayı : 10
Sayı : 9
Sayı : 10
Cilt: 0 - Sayı : 7
Cilt: 0 - Sayı : 8
Sayı : 7
Sayı : 8
Cilt: 0 - Sayı : 6
Cilt: 5 - Sayı : 5
Sayı : 5
Sayı : 6
Cilt: 4 - Sayı : 4
Cilt: 3 - Sayı : 3
Cilt: 0 - Sayı : 4
Cilt: 0 - Sayı : 3
Sayı : 4
Sayı : 3
Cilt: 1 - Sayı : 1
Cilt: 2 - Sayı : 2
Cilt: 0 - Sayı : 2
Cilt: 0 - Sayı : 1
Sayı : 2
Sayı : 1