2017 Cilt: 0 - Sayı: 8
İÇİNDEKİLER
VLADİMİR PANTEON’UNDA YER ALAN PAGAN TANRILAR
GÖNÜL UZELLİ
0 VE 1’LE ŞEKİLLENEN DÜNYA
SiBEL AVCI TUĞAL
MİMAR SİNAN'I ROMANLARLA TANIMAK
SİMGE ÖZER PINARBAŞI
SOKAK SANATININ GİZLİ SANATÇISI, BANKSY
BORA ÖZEN, GÖKHAN EKEN
NAHÇIVAN’DA TUNÇ ÇAĞI SERAMİKLERİNİN DESEN MOTİFLERİ
TOĞRUL HALİLOV
TÜRK SİNEMASI’NDA YÜN EĞİREN KADINLARDAN YENİ SİNEMAYA: KADIN EMEĞİ MESELESİ: ZERRE FİLM ÖRNEĞİ
TUĞBA ELMACI
MUSIC PREFERENCES OF THE FACULTY OF FINE ARTS STUDENTS
MUSTAFA KABATAŞ
ARKEOLOJİK AMAÇLI HARİTA ÖLÇÜM UYGULAMALARI: NERONİAS-EİRENOPOLİS KURTARMA KAZISI ÖRNEĞİ
NURİ ERDEM
İKİ RİCHARD WAGNER TABLOSU: NİETZSCHE’NİN ÇÖKÜŞ ÇAĞININ (DEKADANS) İDEAL TİPİ VE BARZUN’UN SANATTAKİ DEVRİMCİSİ
SELAMİ METE AKBABA
YILDIZ SARAYI ŞEHZADE KÖŞKLERİ BAHÇESİ’NİN ÖZELLİKLERİ VE KORUNMUŞLUK DURUMU
MEHMET UĞURYOL, DRAHŞAN UĞURYOL
DIETER RAMS’IN TASARIM ANLAYIŞI
BANU AKGÜN
THE ONTOLOGY OF DIGITAL PHOTOGRAPHS AND IMAGES
KORAY DEĞİRMENCİ
20. YÜZYILIN İLK YARISINDA TARİHİ DEĞİŞTİREN LİDERLER VE PORTRELERİ
DENİZ BAYAV
KAPADOKYA BÖLGESİ BİZANS DÖNEMİ KAYA KİLİSELERİ DUVAR RESİMLERİNDE TİCARİ VE TİCARİ-OLMAYAN ENJEKSİYON HARÇLARININ PERFORMANS PROBLEMLERİ ÜZERİNE ANALİTİK BİR DEĞERLENDİRME
HANDE GÜNÖZÜ
TİYATRO VE AŞK
ÖZLEM DERİN
YENİ TİP KAMUSAL SANAT VE KADIN
GÜLÇİN KARACA
MODA SEKTÖRÜNDE ART NOUVEAU ETKİSİ
ŞEYMA BÜŞRA GÜNCÜ
TÜM DÜNYAYA ÖRNEK OLAN RUS FOLKLÖR DANS TOPLULUKLARI
SABİNA GANİOGLU
SARUHANLI BEYLİĞİ DÖNEMİ MANİSA KENT KURGUSU ÜZERİNE DÜŞÜNCELER
SEMA GÜNDÜZ KÜSKÜ
PLATON’DA VE PLATON ÖNCESİ METİNLERDE MİMESİS
BARIŞ MUTLU
OMUZLUK KULLANIMINDA KEMANCININ ANATOMİK YAPISININ BELİRLEYİCİ ETKİSİ
NURBANU AYTEKİN ZEYTİNCİ
VESNA MADZOSKİ, KÜRATÖRLÜK: KORUMA VE KAPATMANIN DİYALEKTİĞİ, çev. Mine Haydaroğlu, Koç Üniversitesi Yayınları, İstanbul 2016, 150 s., ISBN: 978-605-9389-07-5
ÖMÜR KARSLI
KENNETH MACGOWAN1, NOTES ON THE TURKISH THEATRE2/TÜRK TİYATROSU ÜZERİNE NOTLAR (İngilizce‘den Türkçe‘ye Çeviri/ Translation From English To Turkish)
NAZLI ÜMİT
NECİP ASIM, “DİLİMİZ MUSİKİMİZ”, TÜRK YURDU, S. 5, İSTANBUL, MAYIS, 1334, S. 221-225 (Osmanlı Türkçesi’nden TranskripsiyonTranscription From Ottoman Turkish).
İDRİS ÇAKIROĞLU
KIYAFETLERİN VE MEKÂNLARIN İZİNDE: ŞEREF AKDİK’İN RESİMLERİNDE MODA VE MEKÂN ÇÖZÜMLEMESİ
İLKAY CANAN OKKALI
ANTİK KENTLERDE FONKSİYONEL YAPILANMA ÖZELLİKLERİ İLE MEKÂNIN BİÇİMLENME ÖZELLİKLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ: POMPEİİ KENTİ ÖRNEĞİ
H MELTEM GÜNDOĞDU, M KORHAN ÖZKÖK
İTALYAN MAYOLİKA VE İZNİK SERAMİKLERİNİN TEKNİK, MOTİF VE ÜSLUP BAĞLAMINDA KARŞILAŞTIRILMASI (XV.-XVII. YÜZYILLAR)
TARKAN OKÇUOĞLU, ÖMER CENKER ILICALI
TÜRK FOTOĞRAFINDA MANZARA YORUMLARI
IŞIK SEZER
YK 3 BATIĞINA AİT İLERİ DERECEDE BOZULMUŞ BİR GRUP SUYA DOYMUŞ AHŞABIN KONSERVASYONU
NAMIK KILIÇ
KORUMA ONARIM ÇALIŞMALARI ÖNCESİ BOZULMALARIN TEŞHİSİNE BİR ÖRNEK: HIERAPOLIS KUZEY NEKROPOLÜ 175 NOLU ANITSAL MEZAR
HÜSEYİN ONUR ERDEM, EVİN CANER
SİKKELERİN IŞIĞINDA BİZANS’TA İMPARATORİÇE İMGESİ (780-1204)
DİLEK MAKTAL CANKO
RUS HALK SANATI: VERNİKLİ OBJELER
NEJLA YILDIRIM
İCTİHAD MECMUASINDAKİ GUYAU İLE ALAKALI ABDULLAH CEVDET TERCÜMELERİNİN TRANSKRİPSİYONU
AHMET GEDİK
BİR TEMSİLE DÖNÜŞEN HANE VE HOCA ALİ RIZA’NIN RESİMLERİ
İLONA BAYTAR
37.3b 10.3b
Arşiv
Sayı : 19
Sayı : 20
Cilt: 9 - Sayı : 17
Sayı : 18
Sayı : 17
Cilt: 8 - Sayı : 16
Cilt: 8 - Sayı : 15
Cilt: 7 - Sayı : 14
Cilt: 7 - Sayı : 13
Cilt: 6 - Sayı : 11
Cilt: 6 - Sayı : 12
Sayı : 12
Sayı : 11
Cilt: 5 - Sayı : 9
Cilt: 5 - Sayı : 10
Sayı : 9
Sayı : 10
Cilt: 0 - Sayı : 7
Cilt: 0 - Sayı : 8
Sayı : 7
Sayı : 8
Cilt: 0 - Sayı : 6
Cilt: 5 - Sayı : 5
Sayı : 5
Sayı : 6
Cilt: 4 - Sayı : 4
Cilt: 3 - Sayı : 3
Cilt: 0 - Sayı : 4
Cilt: 0 - Sayı : 3
Sayı : 4
Sayı : 3
Cilt: 1 - Sayı : 1
Cilt: 2 - Sayı : 2
Cilt: 0 - Sayı : 2
Cilt: 0 - Sayı : 1
Sayı : 2
Sayı : 1