EN
EN
Dergiler
Duyurular
İstatistikler
Standartlar
Hakkımızda
İletişim
Görünüm
Arşiv
Görünüm
2022
Sayı : 13
ALGIDA PROJEKSİYON (YANSITMA) SANAT VE RUHSALLIK
Dışavurumcu “Dr. Caligari'nin Muayenehanesi” ile Yeni Gerçekçi “Almanya Sıfır Yılı” Filmlerinin Atmosfer Yaratımı Bağlamında Karşılaştırılması
MODERN ÖNCESİ DÖNEMDE OYUN VE SANAT KAVRAMLARININ İLİŞKİSELLİĞİ
SANATI TIBBA, TIBBI SANATA EVİRMEK : M BRÖDEL
ULUSLARARASI ÖLÇÜTLERİYLE ÖZGÜN BASKIRESİM
Sayı : 12
PANDEMİ DÖNEMİNDE DİJİTAL ORTAMA TAŞINAN ATÖLYE DERSİ OLAN TİPOGRAFİNİN İNCELENMESİ
PANDEMİ SÜRECİNDE SERAMİK TASARIM ve UYGULAMA DERSİNİN UZAKTAN EĞİTİM DENEYİMİ
KÜLTÜREL BİR MİRASIN CANLANDIRILMASI ÜZERİNE DENEYSEL ATÖLYE UYGULAMALARI -1- “SEDEFLİ BATTANİYE İÇİN USTA ÖĞRETİCİ EĞİTİMİ”
21. YÜZYIL SANATINDA GÖÇ ESTETİĞİ
PANDEMİ ve SANAT
Cin Ali Müzesindeki Öğretim Materyallerinin İncelenmesi
2021
Cilt: 11 - Sayı : 11
LOGO TASARIMINDA YENİ YAKLAŞIMLAR: HAREKETLİ LOGO TASARIMI
ÇAĞDAŞ SANATTA SANATSAL İFADE ARACI OLARAK DESENİN KULLANIMI
I AM WHAT I AM YA DA BİR HALK DÜŞMANI
GECE FOTOĞRAFÇILIĞI BAĞLAMINDA KENT VİZYONU: ORHAN PAMUK’UN TURUNCU SERİSİ
Sayı : 10
IBSEN OYUNLARINDA KALITIM VE ÇEVRENİN ETKİSİ: ÖLÜMÜ SEÇENLER
GİYİLEBİLİR TEKNOLOJİ SANATI
BİR KIYAMET SÖYLEMİNDEN ÇIKIŞ ARAYIŞLARI: EKOLOJİK SANATTA YENİ YAKLAŞIMLAR
NEO-LİBERALİZM EKSENİNDE SANAT EMEĞİ ve PREKARİTE
Büyük Tıkınma: Umudun Bilgisine Ulaşma Çabası
20. Yüzyıl Almanyası'nda Toplumsal Gerçekçilik Bağlamında Max Beckmann
2020
Sayı : 9
BİR MEKAN OLARAK DRAMATİK SANAT ALANI
Histeri Belası: Medea vs Hedda Gabler
Robert Wilson ve Otistik Tiyatro
Sebald'ın Austerlitz'inde "Akıl" Üzerine
YENİ MEDYA’NIN BASKIRESME ETKİSİ
Cilt: 8 - Sayı : 8
TÜRK SİNEMASININ SERENCAMI: KURAMSAL BİR YAKLAŞIM
TARİHSEL GELİŞİM SÜRECİNDE TİYATRONUN İŞLEVİ VE YÖNTEMİ
SANAT, HAYAT, ACİL DURUM: “YAŞADIM MI? HAYIR, AMA SEVDİM.”
FAHRELNİSSA ZEİD’E IŞIK, RENK VE ŞEFFAFLIK BAĞLAMINDA YENİDEN BİR BAKIŞ: PALEOKRYSTAL SERİSİ VE VİTRAYLARI
POST-MODERN UNUTUŞA BİR DİRENÇ NOKTASI OLARAK SARKİS
FEMİNİST FOTOĞRAFTA AİLE ODAKLI ÜRETİM PRATİKLERİ
2000’Lİ YILLARDA TÜRKİYE’DE KOLAJ
2019
Cilt: 7
Çağdaş Sanat-Para İlişkisine Sinemasal Bir Bakış
Minörün Belleği ve Mekâna Yönelen Sanat Üretimleri
HENRİK IBSEN OYUNLARINDA GEÇMİŞ MOTİFİ VE “HAYALETLER”
YABAN ÖRDEĞİ VE HENRIK IBSEN’İN SİMGECİLİĞİ
Cilt: 5/6 - Sayı : 5/6
“ AVRUPA RESİM SANATINDA (MİNİMALİZM VE KAVRAMSAL SANATTA) İKİNCİL ÖGE OLARAK MİMARİ KOMPOZİSYONLAR”
NEDEN OYUN OYNAMALIYIZ
ÇOCUKLARIN HASTANE KORKULARINI YENMEDE SANATSAL ETKİNLİKLERİN ROLÜ
YENİ DERLENEN KOCAELİ TÜRKÜLERİNİN KÜLTÜREL ÖZELLİKLERİ
ÖNCÜ TİYATRO VE DİJİTAL ÇAĞDA GÖSTERİM
AKTÖRLÜK SANATI
2018
Cilt: 3 - Sayı : 4
Osman Odabaş - Abdül Tekin
SAN CARLINO SERGİLEME PRATİĞİNİN TASARIM KÖKENİ
GERÇEKÜSTÜCÜ FOTOĞRAFLARDA PSİKOLOJİK ANLAM: MAN RAY ÖRNEĞİ
MİNİMALİZM ve “SİL GÖZYAŞLARINI ARTIK HİÇBİR ŞEY ESKİSİ GİBİ OLMAYACAK” ADLI OYUNDA MİNİMALİZMİN İZDÜŞÜMLERİ
LETONYA’NIN BAŞKENTİ RİGA’DA “ART NOUVEAU” ÜSLUBU VE MÜZESİ
MÜZİSYENİN TEKNOLOJİ KULLANIMI İLE BOYUT KAZANAN GÖRSEL VE İŞİTSEL PERFORMANSI
21. YÜZYIL SANAT VE TASARIM EĞİTİMİNDE HİKAYELERİN KULLANIMINA DAİR ÖNERİLER
2017
Cilt: 2 - Sayı : 3
DAMIEN HIRST ÜZERİNDEN ÇAĞDAŞ SANAT ELEŞTİRİSİ
MENTALKLİNİK
SANATTA İMGENİN TEMSİL NİTELİĞİ VE TOPLUM
GÜNÜMÜZ SANATINDA SANAT ESERİ VE DEĞERİNİN DEĞİŞKENLERİ
BİLGE KARASU’NUN “SEVİLMEK” ADLI RADYO OYUNUNDA OYUN DİLİ
BELLEK YANILGISI
2015
Cilt: 1 - Sayı : 1
Tiyatro Kostümünün Oluşma Aşamaları
Tuvalden Fırlayan Performans Sanatçıları :Viyana Aksiyonistleri
Yaşamın Uç Kriteri
19. Yüzyılda Batılılaşan Nişantaşı ve Beşiktaş
Dijital Çağ ve Sanatta Yarattığı Dönüşümler
Edvard Munch’un Sanatında Yas Olgusu
ISSN:
2458-8970
Başlangıç:
2015
Yayıncı:
Kocaeli Üniversitesi
5.7b
1.4b
Dergi Detay