2017 Sayı: 5
İÇİNDEKİLER
1. Avangart ’tan Çağdaş’a Tiyatro ve Uzam
Sevcan AKINCI
2. Bahar Ayini Diaghilev’in Bale Tarihindeki Epik Macerası
Ayda TUNA
3. Sahne Uygulamasında Pedagojik ve Sanatsal Bir Süreç Analizi Olarak Kozalar
Türel EZİCİ
FERİT TÜZÜN'ÜN SENFONİK ESERLERİNDEKİ ÖNEMLİ KORNO PASAJLARININ İNCELENMESİ
Bahadır ÇOKAMAY
DRAMATURJİDEN SAHNEYE JEAN GENET’NİN ‘’HİZMETÇİLER’’ OYUNUNDA İKTİDAR VE ARZUNUN YANSIMALARI
Sercan ÖZİNAN
ÖZKAN MANAV’IN “KIR GÖRÜNÜMLERİ: KIŞ” İSİMLİ ESERİNİN ORKESTRA ŞEFLİĞİ PERFORMANSI BAZINDA İNCELENMESİ
Fazlı Orhun ORHON
PERUKA’NIN TARİHÇESİ VE PERUKA, SAKAL, BIYIK YAPIMI
Yeşim ARSOY BALTACIOĞLU
SERGEI PROKOFIEV OP.94 NO.2 RE MAJÖR FLÜT VE PİYANO SONATI’NIN BESTELENİŞ SÜRECİ, KARAKTER ÖZELLİĞİ VE FLÜT TEKNİĞİNE YÖNELİK ÇALMA ÖNERİLERİ
Seyhan BULUT
9. Erken Dönem Kilise Mimarisi ve Dinsel Dramın ilk Örneklerinde Mekân
Seyda Hilal ERBİLGİN
DOĞUNUN ESTETİK FİKİRLERİ İLE BATININ MANTIKLI HAREKET TEORİLERİ SENTEZİ OLARAK ‘ERICK HAWKINS MODERN DANS TEKNİĞİ’
Selçuk GÖLDERE
11. Türkiye’de Beden Müziği Etkinlikleri Engelliler Entegre Yüksek Okulu ve Mimarlık Öğrencileriyle Atölyeler
Muzaffer Özgü BULUT
SENFONİK ORKESTRADA YER ALAN BAKIR ÜFLEMELİ ÇALGILARDA DOĞUŞKANLAR, VALF SİSTEMLERİ VE POZİSYONLAR
Doğan ÇAKAR
12.1b 3.4b
Arşiv
Cilt: 9 - Sayı : 16
Cilt: 9 Sayı : 17
Cilt: 8 - Sayı : 15
Cilt: 8 - Sayı : 14
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 11
Sayı : 10
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Sayı : 6
Sayı : 5
Cilt: 0 - Sayı : 4
Cilt: 0 - Sayı : 3
Cilt: 0 - Sayı : 2
Sayı : 1