2016 Cilt: 0 - Sayı: 3
İÇİNDEKİLER
AHMED ADNAN SAYGUN’UN YUNUS EMRE ORATORYOSU ÜZERİNE BİR İRDELEME
Onur ÖZMEN
J. S. BACH’IN KAYIP KEMAN KONÇERTOLARI: ORİJİNALİTE, TRANSKRİPSİYON, YENİDEN YAPILANDIRILIŞ SÜRECİ
Fatma Eylem ÖNDER BAŞARIR
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ ANKARA DEVLET KONSERVATUVARI KOMPOZİSYON VE ORKESTRA ŞEFLİĞİ ANASANAT DALI LİSANS PROGRAM YETERLİLİKLERİNİN İRDELENMESİ
Doğan ÇAKAR, Halil Levent KUTERDEM
BİR SAYGUN PRELÜDÜNE ANALİTİK BAKIŞ
İsmet KARADENİZ, Türev BERKİ
SAHNE PERFORMANSI KAYGISINDA FARKINDALIK VE MÜCADELE
Ceylan KABAKÇI
İŞİTİLEN MAKAMI TANIMADA ÖNEM TAŞIYAN FAKTÖRLER
İlker Deniz BAŞUĞUR
FİZİKSEL TİYATRO KAVRAMI VE ONUN GİZLİ KAYNAĞI: GÜNDELİK-DIŞI BEDEN TEKNİĞİ
Pınar Arık ATEŞ
MOLIERE’İN AMPHITRYON OYUNUNU GÜNÜMÜZDE “KADIN OLMAK” PERSPEKTİFİNDEN REPERTUVARA ALMAK
Türel EZİCİ
12b 3.4b
Arşiv
Cilt: 9 - Sayı : 16
Cilt: 9 Sayı : 17
Cilt: 8 - Sayı : 15
Cilt: 8 - Sayı : 14
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 11
Sayı : 10
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Sayı : 6
Sayı : 5
Cilt: 0 - Sayı : 4
Cilt: 0 - Sayı : 3
Cilt: 0 - Sayı : 2
Sayı : 1