2023 Cilt: 9 Sayı: 17
İÇİNDEKİLER
J. M. SPERGER Sİ MİNÖR KONTRBAS SONATININ BİRİNCİ BÖLÜMÜNÜN İNCELENMESİ
Seçil İrem KESKİN
WOLFGANG AMADEUS MOZART’IN REQUIEM ADLI ESERİNDE YER ALAN TROMBON SOLOSUNUN İNCELENMESİ
Ahmet YILDIZ
HÜADK FOLKLOR ARŞİVİ DERLEME FİŞLERİ: DİYARBAKIR 1938
Begümhan KES
CUMHURİYETİN 100. YILI’NDA İSTİKLÂL MARŞI’NIN BESTESİYLE ON KITASININ OKUNMASI
Özlem YILDIRIMER
ADOLF SAX'IN GELİŞTİRDİĞİ SAKSHORNLAR OLARAK TANIMLANAN BAKIR ÜFLEMELİ ÇALGILARIN DOĞUŞKAN SESLERİ VE POZİSYONLARI
Doğan ÇAKAR
CLAUDE DEBUSSY’NİN “APPARITION” ADLI CHANSON’UNUN ŞAN VE PİYANO TEKNİĞİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Funda YAZIKSIZ, Ayça YILMAZ
İCRACIYA BAĞLI KADANSSAL YORUM A.F. DOPPLER “Op.26 PASTORAL MACAR FANTAZİSİ” (FANTAISIE PASTORALE HONGROISE)” ÖRNEĞİ
Seyhan BULUT
SENFONİ ORKESTRALARI DIŞINDA NADİR KULLANILAN BAKIR ÜFLEMELİ ÇALGILARIN (KORNET, MELOFON, MELOFONYUM, WAGNER TUBASI, HELİKON, SUZAFON, CİMBASSO, OFİKLEİD, SERPENT) TEKNİK ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
HÜADK FOLKLOR ARŞİVİ DERLEME FİŞLERİ: AYDIN 1938
Meryem Burcu TUNAKAN
TRT SANATÇISI OSMAN ÖZDENKÇİ’NİN MÜZİKAL YÖNÜ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Can DOĞAN
12.1b 3.4b
Arşiv
Cilt: 9 - Sayı : 16
Cilt: 9 Sayı : 17
Cilt: 8 - Sayı : 15
Cilt: 8 - Sayı : 14
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 11
Sayı : 10
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Sayı : 6
Sayı : 5
Cilt: 0 - Sayı : 4
Cilt: 0 - Sayı : 3
Cilt: 0 - Sayı : 2
Sayı : 1