2021 Sayı: 13
İÇİNDEKİLER
RICHARD STRAUSS’UN Mİ BEMOL MAJÖR İKİ NUMARALI (TrV 283) KORNO KONÇERTOSU’NUN MÜZİKAL ANALİZİ
Begüm GÖKMEN
ROLAND BARTHES’IN ‘STUDIUM’ VE ‘PUNCTUM’ KAVRAMLARININ OYUNCUNUN KARAKTER İNŞASINDAKİ KARŞILIĞI
Sercan ÖZİNAN
ÇAĞDAŞ OYUNCULUK YÖNTEMLERİNDE “STİLİZASYON VE DEFORMASYON”
Fatma KANDEMİR ŞAHİN
HÛZÎ TERKÎBİNDEKİ BAŞKALAŞIM
Serkan ÖZÇİFCİ
MUAMMER SUN’UN “YURT RENKLERİ 3” ADLI PİYANO YAPITININ BİÇİMSEL ÇÖZÜMLEMESİ
Onur ÖZMEN
SOFAR SOUNDS TÜRKİYE: ALTERNATİF TINI’DAN ANA AKIM’A
İrem YAMANSOY, Tunca ARICAN
DEVLET TİYATROLARI GELENEĞİNİN İÇİNDE FARKLI BİR BİÇİM DENEMESİ: ANNA KARENİNA
Yeşim BALTACIOĞLU, Erdal Ozan METİN
12.1b 3.4b
Arşiv
Cilt: 9 - Sayı : 16
Cilt: 9 Sayı : 17
Cilt: 8 - Sayı : 15
Cilt: 8 - Sayı : 14
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 11
Sayı : 10
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Sayı : 6
Sayı : 5
Cilt: 0 - Sayı : 4
Cilt: 0 - Sayı : 3
Cilt: 0 - Sayı : 2
Sayı : 1