2020 Sayı: 5
İÇİNDEKİLER
Selim İleri’nin “Elimde Viyoletler/Beklenen Sevgili” Adlı Romanı Üzerine Bir İnceleme
Semih ZEKA
Manifestik Bir Metin Olarak “Radyoda Hisar Saati”
Ali KARAHAN
Thanatopolitika ve Danse Macabre: Andrey Platonov’un Can Adlı Eserinde Ölümün Siyasallaşması
Duygu ÖZAKIN
Ömer Seyfettin’in “Yüksek Ökçeler” ve “Nakarat” Hikâyelerinde Mizahi Unsurlar ve Ahlaki Bir Değer Olarak Namus
Zeynep Nur TİRYAKİ
Roman Dilini Sinemaya Yaklaştıran Gizli Aktör: Edimsözler
Cem KESER
Burhâneddîn-i Belhî’nin Mesnevi ve Kasidelerinde Zaman ve Mekân
Faizullah QADERI
Seyyid’in Manzum Menâsik-i Haccı ve Menâzilnâmesi ile Neşredilmiş Menazilnâmeler Arasında Menziller Bakımından Bir Mukayese Çalışması
Kadri H. YILMAZ
XIX. Asırda Yeni Dil ve Çok Anlamlılık
Mustafa ÖNER
Arkaik Yolculuğun Yeniden Üretilmesi Bağlamında “İyi Biri” Filmi
Cansu İRMAK, Ayşe SEZER, Berkant ÖRKÜN
Van'da Kose Oyunu
Zafer ÖNLER
Dede Korkut Kitabı’nda İktidar ve Toplumsal Cinsiyet İlişkisi Bağlamında Bayındır Han
Ayşe UĞURELİ
Habertürk, Sabah ve Birgün Gazetelerindeki Suriyeli Mülteci Haberlerinin Eleştirel Söylem Çözümlemesi
Merve ÇALIK, Kemal BAYKAL
42.9b 16.5b
Arşiv
Sayı : 16
Sayı : 17
Sayı : 18
Sayı : 19
Sayı : 14
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 15
Sayı : 11
Sayı : 10
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Sayı : 6
Sayı : 5
Sayı : 4
Cilt: 1 - Sayı : 3
Cilt: 1 - Sayı : 2
Cilt: 1 - Sayı : 1