2020 Cilt: 16 - Sayı: 128
İÇİNDEKİLER
TOKAT’TA BULUNAN BİR CÖNKTE GEÇEN ÂŞIK ÖMER’İN ŞİİRLERİ ÜZERİNE
Çetin YILDIZ, Mustafa Said KIYMAZ
HALK İNANIŞLARINA DAYALI HALK HEKİMLİĞİNİN TARİHÎ TÜRKÇE TIP METİNLERİNDEKİ (16.-17. YÜZYIL) İZLERİ
Namık ASLAN, Meryem ARSLAN
MEDYA MERKEZLİ KAHRAMAN DÖNÜŞÜMÜ: ALP/ALPERENDEN POSTMODERN DELİKANLILIĞA
Mehmet Emin BARS
ORGANİK ÖĞRETİDEN POSTMODERN-DİJİTAL TASARIMA FOLKLORİK MİRASIN KRİZLERİ VE TOPLUMSAL ETKİSİ
Ali ÖZTÜRK, İsmet EMRE
ULUSLARARASI MÜZE ÇEVRELERİNDE TOPLUMSAL İŞLEVLER TEMALI ETİK KOD UYGULAMALARI
Ceren KARADENİZ
SOMUT OLMAYAN KÜLTÜREL MİRASIN ANADOLU’DA TARİHÎ YERLEŞİMLERİN KORUNMASI VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Nihal Arda AKYILDIZ, Fırat Üniversitesi Mimarlık Fakültesi Mimarlık Bölümü, Elazığ/Türkiye
“TARİHİN SONU” OLGUSU VE ESKATOLOGYA MİTLERİ
Işıl ALTUN, Kartal Belediyesi, Uzm. Halkbilimci, İstanbul/Türkiye
HAFIZANIN DÖNÜŞEN MEKÂNLARI “SEYAHAT BLOGLARI”, KENT BELLEĞİNİ “SEYAHAT BLOGLARI”NDAN OKUMA DENEMESİ
Gülnaz ÇETİNKAYA
RUS ARAŞTIRMACI TATYANA ANİKEYEVA’NIN PENCERESİNDEN TÜRK HALK HİKÂYELERİ
Eda H. TAN METREŞ
Dijitalleştirilmiş Somut Olmayan Kültürel Mirasın Müze Depolarında Korunması
Nevra ERTÜRK
218 http://www.millifolklor.com KAZAK KÜLTÜRÜNDE HAC VE BATI KAZAKİSTAN’DAN KÂBE’YE HAC ZİYARETİNİN ETKİ VE SONUÇLARI
Nazgul SABURGALİYEVA, Seyfi YILDIRIM
TÜRK KÜLTÜRÜNDE BİR MİRAS OLARAK BOCUK GECESİ RİTÜELİ İÇERİĞİ: FENOMENOLOJİK BİR ARAŞTIRMA
Özlem GÜZEL, Hande AKYURT KURNAZ
TAYY-İ MEKÂN MOTİFLİ EFSANELERDE SAVAŞLARIN GİZLİ KAHRAMANLARI
Satı KUMARTAŞLIOĞLU
DOĞAYA UYARLANMA STRATEJİSİ OLARAK ORHUN ABİDELERİNDEKİ TÜRK BİYOETİĞİ
Mehmet Surur ÇELEPİ
http://www.millifolklor.com 179 41 KERE MAŞALLAH: GELENEKSEL KONUT MİMARİSİNDE NAZARLIK OLARAK MAŞALLAH KULLANIMI VE İSTİF ÇEŞİTLERİ
Üyesi Ayşe BUDAK
244 http://www.millifolklor.com OYA ÖRÜCÜLÜĞÜNÜN NESİLLER ARASI AKTARIMININ SAĞLANMASINDA KURUMSAL VE KOLEKTİF TASARIM KÜLTÜRÜNÜN ROLÜ
Duygu ATALAY ONUR
EVLERİNDEN ÇOK UZAKTA: ANDREW LANG’İN TÜRK HİKÂYELERİ UYARLAMALARI
Merve SARI
MASALLARDA BAŞLAYIŞ FORMELLERİ: İDİL-URAL (TATAR VE BAŞKURT) MASALLARI ÖRNEĞİ
Erkan KARAGÖZ
METİNLERARASI İLİŞKİLER BAĞLAMINDA FOLKLOR VE GARİP ŞİİRİ
Yakup ÇELİK
EPİK ANLATILARDA DÖNÜŞTÜRÜCÜ GÜCÜN DEĞİŞMESİ: KAHRAMANLAR VE NORMLAR
Yılmaz YEŞİL
169b 77.1b
Arşiv
Cilt: 17 - Sayı : 134
Cilt: 17 - Sayı : 129
Cilt: 17 - Sayı : 131
Cilt: 17 - Sayı : 130
Cilt: 16 - Sayı : 126
Cilt: 16 - Sayı : 128
Cilt: 16 - Sayı : 125
Cilt: 16 - Sayı : 122
Cilt: 16 - Sayı : 121
Cilt: 16 - Sayı : 123
Cilt: 16 - Sayı : 124
Cilt: 15 - Sayı : 117
Cilt: 15 - Sayı : 118
Cilt: 15 - Sayı : 119
Cilt: 15 - Sayı : 120
Cilt: 15 - Sayı : 113
Cilt: 15 - Sayı : 116
Cilt: 15 - Sayı : 114
Cilt: 15 - Sayı : 115
Cilt: 14 - Sayı : 110
Cilt: 14 - Sayı : 109
Cilt: 14 - Sayı : 111
Cilt: 14 - Sayı : 112
Cilt: 14 - Sayı : 107
Cilt: 14 - Sayı : 108
Cilt: 14 - Sayı : 106
Cilt: 14 - Sayı : 105
Cilt: 13 - Sayı : 104
Cilt: 13 - Sayı : 102
Cilt: 13 - Sayı : 103
Cilt: 13 - Sayı : 101
Cilt: 13 - Sayı : 100
Cilt: 13 - Sayı : 99
Cilt: 13 - Sayı : 97
Cilt: 12 - Sayı : 99
Cilt: 12 - Sayı : 100