2019 Cilt: 19 - Sayı: 63
İÇİNDEKİLER
SİNEMADA METİNLERARASI ÖĞELER OLARAK MİTLER: NERDESİN BE BİRADER? FİLMİ ÖRNEĞİ
Özcan DEMİR
RUS DİLİNDE KADINLIK İFADE EDEN İSİMLERİN KELİME YAPIM AÇISINDAN İNCELENMESİ VE TÜRK DİLİ İLE KARŞILAŞTIRMALI BİR DEĞERLENDİRMESİ (SON EKLİ ÖRNEKLERDE)
Reşat ŞAKAR
EDEBİYAT SOSYOLOJİSİ BAĞLAMINDA TOPLUMSAL GERÇEKLİĞİN EDEBİ ESERE YANSIMASI: “ÖLÜM KURTARICI OLURSA (GİLE-MERD)” ÖRNEĞİ
Serpil YILDIRIM
HİKMET KIVILCIMLI’NIN SOSYOLOJİ ANLAYIŞI: DİYALEKTİK VEYA MADDECİ SOSYOLOJİ
Özkan AYDAR
Planned and Applıed Selectıve Method in Teachıng Arabıc Language to Non-Natıve Speakers (Oral Lessons at Gumushane Unıversıty, Faculty of Theology Sample)
Mohamad ALAHMAD
MEHMET KAPLAN’IN ERZURUM GÜNLERİNE AİT TARTIŞMALAR VE ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ İKİNCİ DERS YILI AÇILIŞ NOTLARI
Hakan SOYDAŞ
NEDİM’DEN SEZAİ KARAKOÇ’A, SİNEMADAN CUMAYA, DÜŞÜNCENİN VE MEKÂNIN DÖNÜŞÜMÜ
İsa IŞIK
Risale-i Serteraş
Hüsna KOTAN
EMÎR HÜSREV-İ DİHLEVÎ’NİN BİR GAZELİNİN İNCELENMESİ
Yasemin YAYLALI
YAPISALCILIK SONRASI HEGEL: BÜTÜNLÜK, ORGANİKLİK, YANSIMA KAVRAMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Gül TURANLI
GELENEKTEN GELECEĞE: ERNST JUNGER’İN GLÄSERNE BIENEN ADLI ESERİNDE DİSTOPİK KURGU
Şenay KIRGIZ
Ege Bölgesi’nde Göç Etkinliği, Nüfus Hareketi (2017-2018)
Ferdi AKBAŞ
GREK MİSTİSİZMİNDE RUHUN ÖZGÜRLEŞME SÜRECİ
Kutsi KAHVECİ
KIZILCAPINAR DEFİNESİ’NDEKİ KİSTOPHORLAR
Ali Yalçın TAVUKÇU, Mesut CEYLAN
BELLEK, TRAVMA VE EDEBİYAT
İsmail AVCU
İŞÇİ SINIFINA MENSUP KADINLARDA STATÜ TÜKETİMİ OLARAK SÜRÜCÜ BELGESİ
Süleyman YURTTAŞ
İKİNCİ DÜNYA SAVAŞI SONUCUNDA YAYGINLAŞMASININ ÖNEMİ ÜZERİNE SOMUT ŞİİR (KONKRETE POESIE): EUGEN GOMRINGER
Şenay KAYĞIN
Melville’in Moby Dick İsimli Eserinde Karşıtlık: Amerikan Transandantalizmi ile Karşı-Transandantalizm
Olgahan Bakşi YALÇIN
NİZÂMÎ-İ GENCEVÎ’NİN ŞEREFNÂME’SİNDE TESETTÜR
Veyis DEĞİRMENÇAY
AKSU KÖYÜ KİREÇ OCAKLARI
Temel SAĞLAM
HALAÇÇA SÖZLÜKLER VE HALAÇÇANIN SÖZ VARLIĞI ÜZERİNE
Uğur UZUNKAYA
DİJİTALLEŞEN EDEBİYAT VE “ELESTİRİHABER.COM” ÖRNEĞİ
Servet ŞENGÜL
ÖTEKİ BEN (ДВОЙНИК) ADLI UZUN ÖYKÜSÜNDEN KARAMAZOV KARDEŞLER (БРАТЬЯ КАРАМАЗОВЫ) ROMANINA DOSTOYEVSKİ’NİN SANATINDA ÖTEKİLEŞME SORUNSALI
Rahman ÖZDEMİR
UBEYDULLA ASADULLA HOCAYEV VE SEDA-İ TÜRKİSTAN GAZETESİ
Erhan GİRAY
TÜRKİYE TÜRKÇESİNDE YAKIN GELECEK ZAMAN BİLDİREN YAPILAR
Onur BALCİ
BOĞA DANSI GELENEĞİ’NİN KÖKENİ
İsmail COŞKUN
IAIN BANKS’İN EŞEKARISI FABRİKASI ROMANINDA GOTİK UZAM
Selçuk YAZICI
BİLİNÇLİ TÜKETİM DAVRANIŞLARINI ETKİLEYEN SOSYOEKONOMİK FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Cengiz KILIÇ, Ayfer AYDINER BOYLU, Gülay GÜNAY
GAZNELİ MAHMUD HİKÂYELERİNE BİR BAKIŞ VE GAZNELİ MAHMUD'UN MENKIBEVİ KİŞİLİĞİNE İLİŞKİN BAZI TESPİTLER
Halime ÇAVUŞOĞLU
HÜSEYİN CAVİD’İN DÜŞÜNCE DÜNYASI ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Sedat ADIGÜZEL
BİZANS RESİM SANATINDA YANAN ÇALI ÖNÜNDE MUSA’NIN ÇIPLAK AYAK VE SANDALETLERİ
Hatice DEMİR
YEREL HALKIN İNANÇ TURİZMİ ALGISI: GİRESUN İLİ ÖRNEĞİ
Ahmet ÇAVUŞ
AMERİKAN TİYATROSUNDA SANAT VE POLİTİKA: ELMER RICE VE CLIFFORD ODETS’İN OYUNLARINDA BİREYSEL BAŞKALDIRI TEMALARI
Deniz ARAS
“SÜRGÜN ÜLKEDEN BAŞKENTLER BAŞKENTİNE” ŞİİRİNE FARKLI BİR BAKIŞ
Mehmet Malik BANKIR
SURİYE TARİHİ ROMANININ ÖNCÜ İSMİ: “MA‘RÛF AḤMED EL-ARNÂ’ÛṬ”
Mürüvvet TÜRKEN ÇAKIR
ASIRLAR ÖTESİNDEN GELEN BİLGELİK: KORUYUCU/ÖNLEYİCİ HALK HEKİMLİĞİNE DAİR BİR UYGULAMANIN EFSANELERDEKİ YANSIMALARI
Sezai DEMİRTAŞ
31.8b 12.4b
Arşiv
Cilt: 1 - Sayı : 68
Sayı : 69
Sayı : 67
Sayı : 66
Cilt: 20 - Sayı : 65
Cilt: 20 - Sayı : 64
Sayı : 65
Sayı : 64
Cilt: 19 - Sayı : 63
Cilt: 19 - Sayı : 62
Sayı : 63
Sayı : 62
Cilt: 18 - Sayı : 61
Cilt: 18 - Sayı : 60
Sayı : 61
Sayı : 60
Sayı : 59
Sayı : 58
Sayı : 57
Sayı : 56
Sayı : 55
Cilt: 0 - Sayı : 54
Cilt: 0 - Sayı : 53
Cilt: 0 - Sayı : 52
Cilt: 0 - Sayı : 51
Cilt: 0 - Sayı : 50