2019 Sayı: 62
İÇİNDEKİLER
ELFRİEDE JELİNEK’İN “SEVDA KADINLARI”ADLI ROMANINDA KADINLARIN VAROLMA MÜCADELESİ/The Strunggle of Women in The Novel “Women As Lovers” by Elfriede Jelinek
Meryem NAKİBOĞLU
SEVERUSLAR DÖNEMİ KADIN PORTRELERİ/Women Portraits of Severan Period
Özge ALTUN
ESKİ MEZOPOTAMYA TIBBI ve GÜNÜMÜZ ANADOLU’SU GELENEKSEL HALK TIBBI: BENZER YÖNTEMLER ve BU YÖNTEMLERİN İNANÇLARLA BAĞLANTILARI/ Medicine of Ancient Mesopotamia and Traditional Folk Medicine of Modern Anatolia: The Similar Applications and These Applications’ Connections with Beliefs
Nejla ALPER, Rainer M. CZİCHON
EL YAZMA SEÇKİ ÖRNEĞİ OLARAK BEYAZ-I HĀZIK/ Beyaz-ı Hāzık as an Example of Manuscript Selection
Recai KIZILTUNÇ
EVHADÜDDÎN-İ MERÂGÎ’NİN GAZELLERİNDE TELMÎH/ Telmih in Evhaduddin-i Merâgi’s Ghazel
Asuman GÖKHAN, Esengül UZUNOĞLU SAYIN
ŞEYHÜLİSLÂM FEYZULLAH EFENDİ’YE METHİYE FARSÇA ŞİİRLER/ The Persian Praise Poems to Sheikhulislam Faizollah Afandi
Veyis DEĞİRMENÇAY
ОБРАЗ ВРЕМЕНИ В ПОЭЗИИ Б. ПАСТЕРНАКА/ B. Posternak’ın Şiirlerinde Zaman Kavramı/ Image of Time in B. Pasternak's Poetry
Gigla DZHINDZHOLIA, Sevindj RAMAZANOV
EYNƏLQÜZAT MİYANƏCİNİN HƏYATI VƏ ZƏNGİN İRSİ/ Aynalkudat Miyaneci’nin Hayatı ve Zengin Kültürel Mirası/ Life and Rich Heritage Aynalkuzat Miyanedji
Ülkər MƏMMƏDOVA
MUZDARİP RUHLARIN HUZUR ARAYIŞI: HIRİSTİYAN MİSTİSİZMİ/ Stricken Souls’ Search of Tranquility: Christian Mistisism
Kutsi KAHVECİ
AHMETLİ İLÇESİNDE NÜFUS HAREKETLERİ / The Population Movements in Ahmetli District
Ferdi AKBAŞ
DEĞİŞEN AİLE KURUMU İÇERİSİNDE KADIN VE KADININ GELİNLİK ROLÜ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME: AĞRI İLİ ÖRNEĞİ/ An Evaluation on The Role of Women and Bridal Role of Women in The Changing Family Institution: Example of Ağrı Province
Selçuk AYDIN, Muhammed BAHADIR
MİZAHIN SAĞLIĞA ETKİSİ/ The Effect of Humor on Health
Yalçın KAHYA
GOGOL’UN “TARAS BULBA” ADLI ESERİNDE TÜRK İMAJI/The Turkish Image in The Prose of Gogol's “Taras Bulba”
Kübra ÇAĞLIYAN ŞAKAR
MORFOLOJİK YÖNTEMLE ERZURUM HALK MASALI ÇÖZÜMLEMESİ: ÖLÜ YİYEN DERVİŞ/Erzurum Folk Tale Analysis by Morphological Method: Ölü Yiyen Derviş
Erdi AKSAKAL
A MODERN EXILE: HOME AND BELONGING IN FOR LOVE ALONE/Modern Bir Sürgün: For Love Alone Romanında Yuva ve Aidiyet İncelemesi
Zeynep HARPUTLU SHAH
KONSTANTİN İVANOV’UN NARSPİ MANZUMESİ İLE MİRJAKIP DUVLATULI’NIN BAKITSIZ JAMAL ROMANI ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME/ A Comparative Study on Konstantin Ivanov’s Poem Narspi and Mirjakıp Dawlatulı’s Novel Baqıtsız Jamal
Albina KIRAN
MYSİA BÖLGESİ MEZAR STELLERİ ÜZERİNE İKONOGRAFİK DEĞERLENDİRME/ Icoographic Evalution of Funerary Stele in Mysia Region
Ahmet Cuneydi HAS
STEFAN ZWEIG’IN “SABIRSIZ YÜREK” ADLI ROMANINDA ACIMA VE SUÇLULUK DUYGUSU/Sense of Pity in The Novel “Beware of Pity” of Stefan Zweig
Cemile AKYILDIZ ERCAN, Dursun BALKAYA
BURSA İPEK BÖCEKÇİLİĞİNİN ZİRVEDEN DÜŞÜŞÜ: I. DÜNYA SAVAŞI/Bursa Sericulture Losıng Popularity: World War I
Yücel ÖZTÜRK
ANLAMLI ETKİNLİKLERE KATILIM ÖLÇEĞİNİN PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİ: TÜRKİYE’DE İLERİ YAŞ ÖRNEKLEMİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA/Psychometric Properties of Engagement in Meaningful Activities Survey: A Study on Later Life Sample in Turkey
Cengiz KILIC, Hande ŞAHİN, Gülay GÜNAY
MADDE BAŞLARI TÜRKÇE OLAN İLK OSMANLI TÜRKÇESİ SÖZLÜKLERİNDEN BİRİ: CEVÂHİRÜ’L-ELSİNE/ One of The Initial Ottoman Turkish Dictionaries Including Turkish Lexical Entries: Jawahir Al-Alsina
Serkan ÇAKMAK
NEDÎM’İN “OLMUŞ SANA” REDİFLİ GAZELİNDE RENKLERİN KULLANIMI/Use of Colors in the Ghazel of Nedîm with the Redif “Olmuş Sana”
Sedat KARDAŞ
FAİK REŞAD’IN TÂRÎH-İ EDEBİYÂT-I OSMÂNİYYE’SİNE DAİR
Yusuf Emirhan KARACA
SÜLEYMAN EFENDİOĞLU’NUN MEVLÂNÂ LUTFÎ “GÜL Ü NEVRÛZ” (DİL İNCELEMESİ – METİN VE AKTARMA - GRAMATİKAL DİZİN – TIPKIBASIM) ADLI ESERİ ÜZERİNE
Esra YAVUZ
31.8b 12.3b
Arşiv
Cilt: 1 - Sayı : 68
Sayı : 69
Sayı : 67
Sayı : 66
Cilt: 20 - Sayı : 65
Cilt: 20 - Sayı : 64
Sayı : 65
Sayı : 64
Cilt: 19 - Sayı : 63
Cilt: 19 - Sayı : 62
Sayı : 63
Sayı : 62
Cilt: 18 - Sayı : 61
Cilt: 18 - Sayı : 60
Sayı : 61
Sayı : 60
Sayı : 59
Sayı : 58
Sayı : 57
Sayı : 56
Sayı : 55
Cilt: 0 - Sayı : 54
Cilt: 0 - Sayı : 53
Cilt: 0 - Sayı : 52
Cilt: 0 - Sayı : 51
Cilt: 0 - Sayı : 50