Hûzî Makaminin Tarihsel Süreçlere Göre Değişim Çizgileri Üzerine
Azerbaycan'da Lirik Operaların Tür Çeşitliliği
İslam Rzayevin İfasinda “Çahargah” Azərbaycan Muğam Dəstgahinin Təfsiri
AŞIKLIK GELENEĞİNDE KULLANILAN “MAKAM” KAVRAMI ÜZERİNE MÜZİKAL BİR DEĞERLENDİRME
Xəyyam Mirzəzadənin Estrada və Simfonik Orkestr Üçün Yazilmiş “Take Five” Suitasının Təhlilinə Dair
Tanburî Cemil Bey’in Taksîm İcralarında Hüseynî Makamı ve Arel Nazariyatına Göre Bir Karşılaştırma
Cevahir Korhan IŞILDAK, Banu GEBOLOĞLU
Ney Açkısında Geleneksellik Tartışmaları Ve Neyzen Niyazi Sayın Sistemi
Mecmua-i Saz u Söz’de Hafiz Post İzleri
Azərbaycan Operası və Xanəndəlık Sənətı
Amasyali Mevlidhân Haci Asiye Akbaş Hanimefendi ve Kendisinden Derlenen Amasya İlâhîleri