Xəyyam Mirzəzadənin Estrada və Simfonik Orkestr Üçün Yazilmiş “Take Five” Suitasının Təhlilinə Dair

Bu məqalədə Xəyyam Mirzəzadənin “Take five” əsəri təqdim olunur. BuradaX.Mirəzəzadənin özünə məxsus üslubu, mövqeyi və dəsti-xətti qeyd olunmuşdur. Belə ki,yaradıcılığında kino musiqisi mühüm yer tutur və bu məqalədə bəstəkarın kino musiqisibaxışdan keçirilir. Həmçinin Azərbaycan musiqisinin müasir inkişafında öz mənəvi qədimkökünə dayaqlanması təsdiq olunur. Xəyyam Mirzəzadənin musiqi təfəkkürünün millimənbələrə istinadı öyrənilir. Musiqi tematizmi, novator cizgiləri, harmoniya və millimənbələrlə dərin əlaqə problemləri baxışdan keçirilmişdir.

___

  • 1. Hacıbəyov Ü. Azərbaycan xalq musiqisinin əsasları. B. Yazıçı, 1985 2. İsmayılov M.S. Azərbaycan xalq musiqisinin muğam və məqam nəzəriyyəsinə dair elmi-metodik oçerklər. B.: Elm, 1991 3. Mirzəzadə X. “Fikirlər, Düşüncələr, Məqalələr” I hissə. “Nurlan” Bakı- 2011 4. Kazımzadə A. Azərbaycan kinosu. Filmlərin izahlı kataloqu, 2003 5. Мазель Л. Строение музыкальных произведений. – М., 1979 6. Скребков С. Анализ музыкальных произведений. – М., 1958 7. Хоминский И. История гармонии и контрапункта. – т. I –К., 1979; т.2- К., 1979 8. Цуккерман В.А. Анализ музыкальных произведений. Вариационная форма. – М., 1974