Tanburî Cemil Bey’in Taksîm İcralarında Hüseynî Makamı ve Arel Nazariyatına Göre Bir Karşılaştırma
Cevahir Korhan IŞILDAK, Banu GEBOLOĞLU
“LEYLİ VƏ MƏCNUN” OPERASININ 100 İLLİK SƏHNƏ HƏYATINDA QADIN IFAÇILARININ ROLU
Bəstəkar Oqtay Kazımının Simfonik Yaradıcılığında “Şəhidlər” Simfoniyasi
AŞIKLIK GELENEĞİNDE KULLANILAN “MAKAM” KAVRAMI ÜZERİNE MÜZİKAL BİR DEĞERLENDİRME
Azərbaycan’ın Orta Əsr Kamança İfacıları
Niyazi Sayin’in Üslup ve Tavrini Yansitan Artikülasyon Ögeleri
Nihat Ozan KÖROĞLU, Nurtuğ BARIŞERİ AHMETHAN
RAMİZ MİRİŞLİNİN YARADICILIQ ÜSLUBUNA BAXIŞ