Əl-Fərabi Yaradiciliğinda Elmi-Tətbiqi Musiqi Nəzəriyyəsi

Elmira Axundova tərəfindən təqdim olunmuş “Əl-Fərabi yaradıcılığında elmi-tətbiqi musiqinəzəriyyəsi” adlı məqalədə Əl-Fərabi yaradıcılığında musiqi nəzəriyyəsinin tətbiqindəndanışılır. Burada Abu Nasr əl-Fərabinin musiqiyə ayırdığı yer, musiqinin təməl mövzuları,dəyərli düşüncə və ixtiraları araşdırılır. Məqalədə eyni zamanda da onun davamçıları haqqındada məlumatlar verilir. Məqalədə Əl-Fərabinin musiqi nəzəriyyəsi də geniş şəkildə təhlil edilir.

___

  • 1. Gülnaz Abdullazadə. “Qədim və orta əsrlərin musiqi mədəniyyəti”, “Müsəlman musiqiestetik baxışlarının və musiqi mədəniyyətinin ümumi xülasəsi”. Bakı, “Qartal”, 1996. 2. Ahmed Haqqı. İbn-i Sinanın “Kitabbu`s Sina ər-Riyaciayat Cevamü`l – Musika” (Səs və musiqi qaynaqları və funksionları haqqında daha fazla bilgi). İstanbul, 1986. 3. C. D. Daukeyeva. “Abu Nasr Muhamməd əl-Fərabinin musiqi fəlsəfəsi”. Almata, “Soros” Qazaxıstan Fondu, 2002.