BƏSTƏKAR FİKRƏT ƏMİROV YARADICILIĞINDA BƏDİİ MƏZMUN MƏSƏLƏRİNİN BƏZI XÜSUSİYYƏTLƏRİ

Bu yazı müasir metodoloji yanaşmalar əsasında böyük Azərbaycan bəstəkarı FikrətƏmirovun (1922-1984) yaradıcılığında bədii məzmununa yönəldilib. Xüsusilə məşhur rusmusiqişünası V.Xolopova müəllifin musiqisinin bədii məzmun nəzəriyyəsinin mövzularını təhliletmişdir. Bəstəkar bəzi orkestr əsərlərinin kompozisiya və dramaturji prinsiplərini İkinciSimfonik və Capriccio əsasında tədqiq etmişdir. Azərbaycan mövzusuna həsr olunmuş vəonların məzmununun əsas xüsusiyyətləri aşkar edilmişdir.
Anahtar Kelimeler:

bəstəkar, musiqi, drama, təhlil

___

  • 1.Ф.Амиров. Музыкальные страницы. Баку, 1959. 2.Аббасова Э.А. Фикрет Амиров. Ученые записки Азгосконсерватории им.Уз.Гаджибекова, вып.2, 1965 3.Винаградов В.С. Мир музыки Фикрета. Баку, 1983 4.Данилов Д. Фикрет Амиров. М., 1959 5.Данилов Д. Симфония «Пмяти Низами» Фикрета Амирова. Баку, 1966, 52с. 6.Мамедбеков Д.А. Симфонические мугамы Фикрета Амирова. М., 1961 7.Холопова В.Н. Специальное и неспециальное музыкальное содержание.Жур. «Мир музыки», 2002, №3-4, сс. 91-105 8.Шарифова – Алиханова В.А. Фикрет Амиров .Баку, 2005, 240 с.