Mecmua-i Saz u Söz’de Hafiz Post İzleri
Lirik-Dramatik Karakterli Azerbaycan Operalarında Koro Sahnelerinin Rolü
Amasyali Mevlidhân Haci Asiye Akbaş Hanimefendi ve Kendisinden Derlenen Amasya İlâhîleri
Hamparsum Defterinden Günümüze “Musi’nin Sazkar Saz Semaisi”
Hûzî Makaminin Tarihsel Süreçlere Göre Değişim Çizgileri Üzerine
“LEYLİ VƏ MƏCNUN” OPERASININ 100 İLLİK SƏHNƏ HƏYATINDA QADIN IFAÇILARININ ROLU
MÜASİR MUSİQİ MƏDƏNİYYƏTİNİN TƏŞƏKKÜLÜNDƏ MENECMENTİN ROLU
Niyazi Sayin’in Üslup ve Tavrini Yansitan Artikülasyon Ögeleri
Nihat Ozan KÖROĞLU, Nurtuğ BARIŞERİ AHMETHAN
RAMİZ MİRİŞLİNİN YARADICILIQ ÜSLUBUNA BAXIŞ
Dini Musiqi Və Bəstəkar Yaradıcılığının Qarşılıqlı Təsirinin Tədqiqi Məsələləri