Azərbaycan’ın Orta Əsr Kamança İfacıları

Azərbaycan xalqının tarixi keçmişində kamança ifaçılığı özünəməxsus yeri təşkil edir. Hələ orta əsrlərdən bu günə kimi xalqımız məşhur kamança ifaçılarını yetişdirmişdir. Hazırkı məqalədə orta əsrlərin bir çox kamança ifaçıları əsas tədqiqat obyekti kimi seçilmişdir. Burada kamança ifaçılarının həyat və yaradıcılıq yollarına nəzər yetirilib, ifaçılıq xüsusiyyətləri araşdırılmışdır. 

___

  • Bünyadov, T.Ə. (1993), Əsrlərdən gələn səslər. Bakü, Azərnəşr Dağlı, R. O. (2011), Xızı-Siyəzən bölgəsinin tarixi (arxeoloji-etnoqrafik tədqiqat). Bakü, Afpoliqraf. Türkman, İsgəndər bəy Münşi. (2009), Tarix-i aləmara-yi Abbasi (Abbasın dün¬¬¬ya¬nı bəzəyən tarixi – fars dilindən tərcümənin, ön sözün, şərhlərin və göstəricilərin müəllifləri: Oqtay Əfəndiyev və Namiq Musalı). I cild. Bakü, Təhsil. Рахмани А.А. (1960), “Тарих-и алам араи-и Аббаси” как источник по истории Азербайджана. Б.: Изд-во АН Азерб. Kərimov M.T. (2002), Azər¬bay¬can musiqi alətləri. Bakü, Yeni nəsil. Şuşinski F.M. (1985), Azərbaycan xalq musiqiçiləri. Bakü, Yazıçı. Hüseynov R.B. (1988), Min ikinci gecə. Bakü, İşıq. Kaempfer E. (1712), Amoenitatum exoticarum politico-physico-medicarum(latıncadan tərcüməsi: Dövlət proqramının tibbi köməyi). Fasciculus V. Lemgoviae, Typis & impensis H.W/ Meyeri. Bakıxanov Ə.M. (1985) Ömrün sarı simi (tərtibçilər: Tofiq Bakıxanov və Məmmədrza Bakıxanov). Bakü, İşıq. AMEA-nın Memarlıq və İncəsənət İnstitutunun elmi arxivi, qovluq № 80. Məşədi Süleyman Mansurovun xatirələri. Əliverdibəyov A.Ə. (2001), Rəsmli musiqi tarixi. Bakü, Şuşa.