2022 Sayı: 40
İÇİNDEKİLER
Bilim ve Sanat Merkezlerinde Verilen Görsel Sanatlar Eğitimine Yönelik Yönetici, Öğretmen, Öğrenci ve Velilerin Görüşleri
Yelda USAL, Serap BUYURGAN
Sürdürülebilir Moda Tasarımı ve Çanta Tasarım Örneği
Muazzez ÇETİNER, Naile Rengin Oyman RENGİN OYMAN
Erwin Panofsky’nin İkonografik ve İkonolojik Eleştiri Yöntemine Göre Diego Velazquez’in “Aynadaki Venüs” İsimli Eserinin Analizi
Şevval Nur ÖZKEŞ, Derya ŞAHİN
Minimalist Sanat Anlayışı Çerçevesinde Hayvan Hakları Konulu Afişler
Nur UZUNER, Elif TARLAKAZAN
Sivas Gök (Sahip Ata) Medrese Çini ve Sirli Tuğlalarının Onarım Geçmişi ve Mevcut Korunmuşluk Durumu Üzerine Bir Değerlendirme
Işılay KONAK
Adolphe Appia Öncesi ve Sonrası Sahne Sanatlarında Işık, Gölge ve Karanlık Kullanımı
Amin SAADATI, Aykan AYDIN
Theodoros Metokhites ve Khora Manastırı Kilisesi (Kariye Camii)
Nusret POLAT
Münir Nurettin Selçuk Eserlerinin Makam, Form, Usûl ve Güftekâr Tasnifi
Duygu ULUSOY YILMAZ
Erzurum’daki Tarihî Yapılarda Astronominin İzleri
Ahmet POLATOĞLU, Selahattin POLATOĞLU, Ömer Faruk AKBAŞ
Konservatuvar Öğrencilerinin Empatik Öfke Düzeylerinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Hüseyin YILMAZ, Perçin DEMİRKOL YALÇIN, Onur ZAHAL
134.9b 60.9b
Arşiv
Sayı : 41
Sayı : 39
Sayı : 40
Sayı : 37
Sayı : 38
Sayı : 35
Sayı : 36
Sayı : 34
Sayı : 33
Sayı : 32
Sayı : 31
Sayı : 30
Sayı : 29
Sayı : 25
Sayı : 26
Sayı : 27
Sayı : 28
Sayı : 24
Sayı : 23