2022 Sayı: 39
İÇİNDEKİLER
SÜREÇ TEOLOJİSİNİN EKOLOJİK DÜŞÜNCE ÜZERİNDEN SANATSAL PRATİKLERLE İLİŞKİLENDİRİLMESİ
Niyazi DEĞİRMENCİ, Tuğrul Emre FEYZOĞLU
Atatürk Ahlatlıbel'de Kazıda
Feyza AKDER
GÜNCEL HEYKELDE FOTO MANİPÜLASYON UYGULAMALARI
Şeyma Müge İBA
PERFORMATİF PRATİKLER BAĞLAMINDA CİNSİYETÇİLİK KAVRAMI
Önder YAĞMUR, Sevinç KELEBEK
TÜRK MÛSİKÎ ÇALGILARININ VE ROMAN KÜLTÜRÜNDEKİ ÇALGI GELENEĞİNİN POSTA PULLARI ÜZERİNDEN DEĞERLENDİRİLMESİ
Serkan AYCİL, Gökçin ÇUBUKCU
WALTER BENJAMIN’İN AURA KAVRAMI VE KOLEKSİYONERE BAKIŞININ “RUBEN BRANDT, COLLECTOR” FİLMİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
Mahmut CERAN, Levent KILIÇ
FRÉDÉRIC FRANÇOIS CHOPIN’ İN OP.40 NO.1 “MILITAIRE” POLONEZİNİN BİÇİMSEL ANALİZİ
Feyza SÖNMEZÖZ
KROMOLİTOGRAFİ BASKI TEKNİĞİ VE 19. YÜZYIL’DAKİ BAZI AVRUPA MATBAALARINDAKİ UYGULAMA ÖRNEKLERİNİN İNCELENMESİ
Bayram BOZHÜYÜK
SAVAŞI EVE GETİRMEK: EV-YAŞAM, SAVAŞ-ÖLÜM, SANAT-HAYAT
Gözde MULLA
CANDIDO PORTINARI’NİN “GÖÇMENLER”İ VE GÖÇ YOLUNDA UFALANAN HAYATLAR
Fahrunnisa KAZAN
133.6b 58.6b
Arşiv
Sayı : 41
Sayı : 39
Sayı : 40
Sayı : 37
Sayı : 38
Sayı : 35
Sayı : 36
Sayı : 34
Sayı : 33
Sayı : 32
Sayı : 31
Sayı : 30
Sayı : 29
Sayı : 25
Sayı : 26
Sayı : 27
Sayı : 28
Sayı : 24
Sayı : 23