2021 Cilt: 8 - Sayı: 2
İÇİNDEKİLER
KONYA TÜRKÜLERİNDE ‘DALGALI’ KİŞİZADE İMGESİ
Ali Osman ÖZTÜRK
ANADOLU’DA KAYBOLMAKTA OLAN GELENEKSEL BİR GİYİM KUŞAM UNSURU: ZAZA PÜSKÜLÜ
Hanım Handan AĞIRMATLI, Hacer Nurgül BEGİÇ
“CAZGIR”: OKUDUĞU MANİLERLE DEVE GÜREŞİ FESTİVALLERİNDE BİR KÜLTÜR AKTARICISI
Orçun BERRAKÇAY, Pınar ŞAHİN
BARTIN İLİ DOĞUM RİTÜELLERİ
Şerife Seher EROL ÇALIŞKAN
GÖLGEDEKİ MİT: KARAGÖZ’DE OLAĞANÜSTÜ VARLIKLAR
İbrahim GÜMÜŞ
TÜRK DÜNYASI ATASÖZLERİNDE SÖZÜN NİTELİĞİ İLE İLGİLİ ATASÖZLERİ
Neslihan Huri YİĞİT
ÂŞIK ŞEREF TAŞLIOVA’NIN DERLEDİĞİ GELİN TAŞI HİKÂYESİ’NİN YAPISAL OLARAK İNCELENMESİ
Müge BAYRAKTAR
TARİHİ GÖRME BİÇİMİ: TARİH RESİM İLİŞKİSİ
Ferhunde KÜÇÜKŞEN ÖNER
TÜRKİYE TÜRKÇESİNDE BİR SÖZ DİZİMİ TERİMİ ÖNERİSİ: KISA ÇİZGİ ÖBEĞİ (KISA ÇİZGİ İŞARETİYLE KURULMUŞ BÜTÜNLEŞİKLİK BİLDİREN ÖBEK)
Anıl ÇELİK
İSMAİL HAKKI’NIN TAHASÜR’DEKİ ŞİİRLERİNE VE POETİKASINA DAİR BAZI DİKKATLER
Macit BALIK
VİDEO KLİPLERDE TOPLUMSAL CİNSİYET AÇISINDAN KADIN KİMLİĞİ: SEZEN AKSU ÖRNEĞİ
İdil ILICAK ÖZKAN, Serenat İSTANBULLU
TEZHİP SANATINDA NATÜRALİST MOTİFLER KAPSAMINDA YAPRAK MOTİFİNİN İNCELENMESİ
Gülşen ASLAN ELKIRAN
HEINRICH MANN’IN MAVİ MELEK(PROFESÖR UNRAT) İLE FERİT EDGÜ’NÜN O-HAKKÂRİ’DE BİR MEVSİM ADLI ESERLERİNDE EĞİTİM ELEŞTİRİSİ
Seher BIÇAK
MEHMET RAGIP KARCI'NIN YENİ BİR SEVDA SÜLEYMAN'I ESERİNDE GELENEĞİN İZİNİ SÜRMEK
Merve DİNÇARSLAN
36.1b 24.5b
Arşiv
Cilt: 10 Sayı : 1
Cilt: 10 Sayı : 2
Cilt: 9 - Sayı : 1
Cilt: 9 - Sayı : 2
Cilt: 9 Sayı : 1
Cilt: 8 - Sayı : 1
Cilt: 8 - Sayı : 2
Cilt: 7 - Sayı : 1
Cilt: 7 - Sayı : 2
Cilt: 6 - Sayı : 2
Cilt: 6 - Sayı : 1
Cilt: 5 - Sayı : 2
Cilt: 5 - Sayı : 1
Cilt: 4 - Sayı : 2
Cilt: 4 - Sayı : 1
Cilt: 3 - Sayı : 1
Cilt: 3 Sayı : 2
Cilt: 2 - Sayı : 2
Cilt: 2 - Sayı : 1
Cilt: 1 - Sayı : 2
Cilt: 1 - Sayı : 1