160-162
transmodern etik, zaman-imge, kristal-imge, dünya sineması, tarih
transmodern ethics, time-image, crystal image, world of cinema, history
Tür Sonrası Dönem: İpten Dönenler
Antonis Samarakis’in “Nehir” Öyküsünde Su İmgesi
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cezayir Sinemasında Devrimin İmgesel Yansıması
Middle Black Sea Journal of Communication Studies
TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ CAMİİ VE SANATSAL İMGELERİ
ŞEYH ÖMER EFENDİ VE KENDİSİNE YAZILAN “BÜTÜN DÜNYÂ YALAN İMİŞ” ŞİİRİ
Fırat Üniversitesi Harput Araştırmaları Dergisi