Vedat GÜNTAY, Gamze Yılmaz Güntay

Sinemada Dijital Görsel Efekt Kullanımı ve Alternatif Gerçeklik Kurgusu

SineFilozofi

2019-Özel Sayı (1) Mayıs 2019

275-296

Sinema ve Gerçeklik, Dijital Görsel Efekt, Zaman İmaj

5636

Benzer Makaleler

Erken Çocuklukta Dijital Bağımlılıkla Mücadele Projesi Kapsamında Ebeveynlerin Çocuklarının Dijital Medya Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi

Hatice AYAR, Nurgül BULUT, Zehra GELİCİ

Metaverse Üzerine Kapsamlı Bir Araştırma

Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi

Çiğdem BAKIR

Turizm Endüstrisi Açısından Sanal Gerçeklik Sistemleri Üzerine 25 Yıllık Bir Araştırma: Bilimsel Makalelerin İçerik Analizi

Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi

Burak ATASOY, Şenol ÇAVUŞOĞLU

Dijital Ekonomiye Geçişte Ortaya Çıkan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

Abdullah BALLI

PROFESYONEL TURİST REHBERLİĞİNDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM: MESLEĞİN YAKIN GELECEĞİ ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK VE SANAL GERÇEKLİK UYGULAMALARI

Uluslararası Turizm Ekonomi ve İşletme Bilimleri Dergisi

Özge ERSU

Özel Yetenekli Öğrencilerin Ebeveynlerinin Dijital Ebeveynlik Özyeterliklerinin İncelenmesi

Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi

Gülay KARAKAŞ, Ali Haydar KICIMAN, Ramazan YILMAZ, Fatma Gizem KARAOĞLAN YILMAZ

DİJİTAL EFEKTLER ÇAĞINDA GÖRSEL DEVAMLILIĞI SAĞLAMAK: BLADE RUNNER ve BLADE RUNNER 2049 ÜZERİNE

sinecine: Sinema Araştırmaları Dergisi

Emre Ahmet SEÇMEN

Sinemada veya Netflix'te - Dijital İzleme Ortamları ve Yeni Alışkanlıklar - Bir Sosyal Ortam Olarak Sinema ve Film İzleme Pratiklerindeki Dijital Dönüşüm

SineFilozofi

Ayla TORUN