2018 Sayı: 18
İÇİNDEKİLER
HALİDE EDİB’İN İLK ROMAN DENEMESİ: ÇİNGENE KIZI
İnci ENGİNÜN
TÜRK EDEBİYATINDA HAYAL-HAKİKAT DÜALİTESİNİN DOĞUŞU
HALEF NAS
TEVFİK FİKRET KÜLLİYATINA YENİ İLAVELER: İLK İKİ ŞİİRİ
Nazım H POLAT
TİYATRO SANATINA DAİR BİR SANATÇI ROMANI OLARAK “SAHNENİN DIŞINDAKİLER
Canan SEVİNÇ
AHMET MİTHAT EFENDİ’NİN “KIRKAMBAR” DERGİSİNDEKİ EĞİTİM İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
BAHATTİN ŞİMŞEK
BİLİŞSEL ANLATIBİLİM ÜZERİNE
EBRU ÖZLEM YILMAZ
YAKIN DÖNEM TÜRK ROMANLARINDA REDDİMİRAS OLARAK ANNELİK ALGISI VE YENİ BİR KADINLIK TANIMI
Gizem AKYOL
HİKÂYE YAZMAYA NASIL BAŞLADIK?
Burcu ÇAKIN ERDAĞ
MURATHAN MUNGAN’IN “KADIRGA” ŞİİRİNDE METİNLERARASI İLİŞKİLER
AHMET EVİS
“EDEBİYAT MAHKEMELERİ”NDE NECİP FAZIL: HEM SAVCI HEM YARGIÇ
Mehmet ÖZER
YABANCILAŞMANIN VE AYLAKLIĞIN ARALIĞINDA “LÜZUMSUZ ADAM”
Ferda ZAMBAK
27b 1.1b
Arşiv
Sayı : 21
Sayı : 22
Sayı : 19
Sayı : 20
Sayı : 17
Sayı : 18
Sayı : 16
Sayı : 15
Sayı : 0
Sayı : 13
Sayı : 14
Cilt: 0 - Sayı :
Cilt: 0 - Sayı : 13
Sayı : 11
Sayı : 12
Cilt: 0 - Sayı : 12
Cilt: 0 - Sayı : 11
Sayı : 10
Sayı : 9
Cilt: 0 - Sayı : 9
Cilt: 0 - Sayı : 10