BİR SAYGUN PRELÜDÜNE ANALİTİK BAKIŞ
J. S. BACH’IN KAYIP KEMAN KONÇERTOLARI: ORİJİNALİTE, TRANSKRİPSİYON, YENİDEN YAPILANDIRILIŞ SÜRECİ
MOLIERE’İN AMPHITRYON OYUNUNU GÜNÜMÜZDE “KADIN OLMAK” PERSPEKTİFİNDEN REPERTUVARA ALMAK
SAHNE PERFORMANSI KAYGISINDA FARKINDALIK VE MÜCADELE
Doğan ÇAKAR, Halil Levent KUTERDEM
İŞİTİLEN MAKAMI TANIMADA ÖNEM TAŞIYAN FAKTÖRLER
FİZİKSEL TİYATRO KAVRAMI VE ONUN GİZLİ KAYNAĞI: GÜNDELİK-DIŞI BEDEN TEKNİĞİ
AHMED ADNAN SAYGUN’UN YUNUS EMRE ORATORYOSU ÜZERİNE BİR İRDELEME