2022 Sayı: 20
İÇİNDEKİLER
COVİD 19 PANDEMİSİ VE MÜZİK DİNLEME ALIŞKANLIKLARI İLİŞKİSİ ÜZERİNE AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİNDE BİR İNCELEME
Bilgütay Kaan ÖZTÜRK
TÜKETİCİ KAPİTALİZM BAĞLAMINDA VAPORWAVE'İN STİL UNSURLARININ ÇÖZÜMLEMESİ
Bahadırhan KOÇER
BATILI SEYYAHLARIN GÖZÜNDEN OSMANLI DEVLETİ'NDE LAVTA TÜRÜ ÇALGILAR
Özgüç Acun ARSLAN
KEMAN ÖĞRETİMİNDE TEKE YÖRESİ TÜRKÜLERİNİN SESLENDİRİLMESİNE YÖNELİK HAZIRLANAN ALIŞTIRMA MODELİNİN UYGULAMADAKİ GÖRÜNÜMÜ
Hüseyin PARPUCU, Sadık ÖZÇELİK
“DÜŞÜNCE-SÖZ-MÜZİK” EKSENİNDE ANADOLU OZANLIĞI METİN ÖRNEKLERİNİN BATI FELSEFESİNDEKİ KARŞILIKLARI
Banu MUSTAN DÖNMEZ, Mehmet Sadık DOĞAN
GELENEKSEL TÜRK MÜZİĞİNDE ŞEF KAVRAMI
Kamil Tahsin SÖKMEN
AHMED ADNAN SAYGUN’UN OPUS 12 VİYOLONSEL-PİYANO SONATI ÜZERİNE BİR İNCELEME
Mehmet Semih KARLIDAĞ
GABRİEL FAURE’NİN ELEGY ADLI ESERİNİN FORM VE VİYOLONSEL TEKNİĞİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Elif SAYIN
KORO MÜZİĞİ EĞİTİMİ VE ÖZGÜVEN KAVRAMI ÜZERİNE KURAMSAL BİR İNCELEME
Derya KAÇMAZ, Başak ÇAĞLAR
35.2b 14.4b
Arşiv
Sayı : 21
Sayı : 22
Sayı : 20
Sayı : 18
Sayı : 19
Sayı : 16
Sayı : 17
Sayı : 15
Sayı : 14
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 11
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Cilt: 5 - Sayı : 6
Sayı : 6
Cilt: 4 - Sayı : 4
Cilt: 4 - Sayı : 5