2019 Sayı: 15
İÇİNDEKİLER
DANS ÜZERİNE YENİ YAKLAŞIMLAR; ZEYBEK DANSI HAREKET SEMİYOTİKLERİ İLE ÇAĞDAŞ DANS KOREOGRAFİSİ
Cemal ACET
KANTEMİROĞLU'NA ATFEDİLEN SAZ ESERLERİ GERÇEKTEN KANTEMİROĞLU'NA AİT OLABİLİR Mİ?
Gökhan YALÇIN
HÂŞİM BEY’İN ŞEHNÂZ İLÂHÎSİ VE UNUTULAN ŞEHNÂZ MEVLEVÎ ÂYÎN-İ ŞERÎFİ
Cem ÇIRAK
EŞKIYA ALİŞİR YAHUT SAZ ŞAİRİ TAKİ: TARİHSEL ETNOMÜZİKOLOJİ BAĞLAMINDA KOÇGİRİLİ ALİŞER EFENDİ’NİN MÜZİK ESERLERİ
Ulaş ÖZDEMİR
AMATÖR VE PROFESYONEL KORİSTLERİN SANAT OKURYAZARLIK DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
Erkan UYAR, Ebru TEMİZ
SALİHLİ BİLİM VE SANAT MERKEZİ MÜZİK ALANI MEZUNLARININ ALDIKLARI EĞİTİMİN MESLEK DURUMLARINA ETKİSİ
Derya ÖZDEN EBEPERİ
KANUN ÖĞRENCİLERİNİN TAKSİM YAPMAYA YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Nurten ÇALHAN, Hamit YOKUŞ
KABAK KEMANE İÇİN POZİSYON DEĞİŞTİRME ÖNERİLERİ
Özgür ÇELİK
“STUDIE ÜBER MEHRKLÄNGE” ADLI SOLO OBUA ESERİNİN İCRA BAKIMINDAN İNCELENMESİ VE TEKNİK ÖNERİLERDE BULUNULMASI
Bayram BAYRAMOĞULLARI
SERGEI PROKOFIEV SARCASMES OP.17’NİN PİYANO TEKNİĞİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Aslı TUNCAY
MİKROTONAL KLARNET BARELİ VE HAREKETLİ KLARNET PARMAKLIĞı
Özge USTA
MÜZİK KİMLİĞİYLE PROF. DR. ÖZDEMİR NUTKU
Berrak TARANÇ
34.9b 14b
Arşiv
Sayı : 21
Sayı : 22
Sayı : 20
Sayı : 18
Sayı : 19
Sayı : 16
Sayı : 17
Sayı : 15
Sayı : 14
Sayı : 13
Sayı : 12
Sayı : 11
Sayı : 9
Sayı : 8
Sayı : 7
Cilt: 5 - Sayı : 6
Sayı : 6
Cilt: 4 - Sayı : 4
Cilt: 4 - Sayı : 5