281-293
Ayasoluk, Efes, Floransa, Giotto, Drusiana, Aziz Yuhanna, Santa Croce, şehir betimlemesi, Bizans Sanatı, Rönesans Sanatı, Takip Kapısı, Peruzzi Şapeli
Ayasoluk, Ephesos, Florence, Gate of Persecutions, Peruzzi Chapel, Drusiana, Santa Croce, Byzantine art, Renaissance Art, St. John the Evangelist
Şehir Marka Deneyiminin Şehir Memnuniyetine Ve Şehir Marka Elçiliği Davranış Niyetine Etkisi
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
EFESLİ YUḤANON’A GÖRE ZEMARKHOS’UN TÜRKLERE ELÇİLİĞİ
Genel Türk Tarihi Araştırmaları Dergisi
Mark DICKENS, Çevirmen: Murat KEÇİŞ
Ankara Sosyal Bilimler Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi
Zebrano, sapelli ve merbau odunlarının renk ve parlaklık özellikleri üzerine ısıl işlemin etkisi
Mobilya ve Ahşap Malzeme Araştırmaları Dergisi
Ümit AYATA, Tuğba GÜRLEYEN, Levent GÜRLEYEN
BENEDETTO CROCE’NİN SANAT ANLAYIŞI BAĞLAMINDA ORHAN VELİ KANIK OKUMASI
Karadeniz'in Kuzeyinde Yer Alan İskit Kurgan Buluntularındaki Savaş Betimlemeleri
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
The Great Scientist of the Steppe (Abu Nasir al-Farabi – 1150)
A. Âsaui atyndaġy Halyk̦aralyk̦ k̦azak̦-tùrìk universitetìnìn̦ habaršysy
FLORANSALI RESSAM GIOTTO DI BONDONE RESİMLERİNDE SELÇUKLU HALI MOTİFLERİNDEN İZLER1