392-423
Sami sineması, bellek, kimlik, karşı-anlatı.
Tür Sonrası Dönem: İpten Dönenler
İçiçedir Ötekilik Halleri: Festival ve Mit Arasında Imbros’da Hatırlamak ve Unutmak
Cezayir Sinemasında Devrimin İmgesel Yansıması
Middle Black Sea Journal of Communication Studies
Şemseddin Sâmi’nin Kâmûs-ı Türkî’sindeki Çağatayca Kelimeler
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
Berivan ECE, Sezin ÖNER, Sami GÜLGÖZ
Ulusal Tiyatroların Logo Tasarımlarında Değişen Biçem ve Anlam
SOSYAL BELLEK LİTERATÜRÜNÜN ELEŞTİREL BİR İNCELEMESİ: OKULLAR, YAKLAŞIMLAR VE TARTIŞMALAR
Kentte Bellek Yıkımı ve Kimlik İnşası–Palimpsest: Ankara Atatürk Bulvarı Bağlamında Bir İnceleme