Merve SERCANOĞLU ÖDEN, Yusuf İslam BOLAT, İdris GOKSU
Journal of Computer and Education Research
682-701
Kahoot, gamification, attitude, motivation, EFL
Some Ideas of the Phenomenon of Motivation in the Process of Studying English Language
A. Âsaui atyndaġy Halyk̦aralyk̦ k̦azak̦-tùrìk universitetìnìn̦ habaršysy
Devising Gamification for Vocabulary Development and Motivation: An Experimental, Mixed-Model Study
International Technology and Education Journal
Ş. Dilek BELET BOYACI, Berrin GENÇ ERSOY
The loss and acquisition of the motivation of the words in lexical transfers from English to Turkish
Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
İhsan SARI, Mehmet CETIN, Erdi KAYA, Mahmut GULLE, Recep KAHRAMANOĞLU
Akdeniz Spor Bilimleri Dergisi
Ümit YETİŞ, Kürşat Yusuf AYTAÇ, Ferhat KOPARAL
Örgün ve Uzaktan Eğitim Öğrencilerinin Derslerde Kahoot ile Oyunlaştırmaya Dönük Görüşleri
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
AKRA Kültür Sanat ve Edebiyat Dergisi
İngilizce Dil Sınıflarında Oyunlaştırma: Kahoot! Örneği