Serra SEZGİN

Türkiye’de Dijital Oyun Endüstrisi ve Oyun Geliştiriciler: Problemler ve Olanaklar

Digital Games Industry and Game Developers in Turkey: Problems and Possibilities

Moment Dergi

2018-Cilt: 5 - Sayı: 2

238-254

dijital oyun, oyun endüstrisi, kültür, yaratıcı kümeler, ekosistem

digital game, game industry, culture, creative clusters, ecosystem

8113

Benzer Makaleler

Erken Çocuklukta Dijital Bağımlılıkla Mücadele Projesi Kapsamında Ebeveynlerin Çocuklarının Dijital Medya Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi

Hatice AYAR, Nurgül BULUT, Zehra GELİCİ

Covid 19 Sonrası Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Dijital Oyun Oynama Tutumlarının Belirlenmesi

Sportive

Ali ERDOĞAN, Balı YILDIRIM

Dijital Oyun Bağımlılık Eğilimi ve Ebeveyn Rehberlik Stratejileri Ölçeklerinin Geliştirilmesi

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi

Kadriye Selin BUDAK, Nesrin IŞIKOĞLU

Dijital Ekonomiye Geçişte Ortaya Çıkan Sorunlar ve Çözüm Önerileri

Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi

Abdullah BALLI

Oyun, Oyunlaştırma ve Yaratıcı Dramadaki Oyunsal Öğelerin Karşılaştırmalı Eleştirel İncelenmesi

Yaratıcı Drama Dergisi

Bülent SEZGİN

DİJİTAL OYUNLARI İZLEMEK: PUBG MOBILE VİDEO YORUMLARINDA MOTİVASYONLAR VE ETKİLENİMLER

Yeni Medya Elektronik Dergisi

Elif CEYHAN

Dizi ve Filmlerde Hemşire İmajının Kültür Endüstrisi ve Popüler Kültür Bağlamında İncelenmesi: Türkiye'den İki Vakanın Analizi

International Journal of Multidisciplinary Studies and Innovative Technologies

Recep AKKAYA, Sefer DARICI

Özel Yetenekli Öğrencilerin Ebeveynlerinin Dijital Ebeveynlik Özyeterliklerinin İncelenmesi

Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi

Gülay KARAKAŞ, Ali Haydar KICIMAN, Ramazan YILMAZ, Fatma Gizem KARAOĞLAN YILMAZ