Harun GÜNGÖR
Turkish Studies (Elektronik)
2013-Cilt: 8 - Sayı: 9
63-70
177109
ÂŞIK VEYSEL1’İN MÜZİKSEL YETENEĞİ
MUSTAFA HİLMİ BULUT
KOSOVA VE MAKEDONYA TÜRK AĞIZLARINDA İSTEK KİPLERİ
Suzan D. CANHASİ
SES BİLGİSİNDE ‘ÇEVRE ŞARTI’ KAVRAMI VE AĞIZ İNCELEMELERİNDEKİ ÖNEMİ
Gürer GÜLSEVİN
AĞIZ ALANINDAN YAZI DİLİNE GEÇİŞ: GAGAVUZ TÜRKÇESİ ÖRNEĞİ
Nevzat ÖZKAN
DİLDE VE METİNDE ULUSAL KÜLTÜR BİLEŞENLERİ
SEVİNÇ ÜÇGÜL
DİL FENOMENOLOJİSİ
Mustafa ÜNAL
KAZAK TÜRKÇESİNDE “NE” KELİMESİ VE İŞLEVLERİ
NERGİS BİRAY
İDİL - URAL BOYU VE MODERN TATAR ŞİİRİNDE İDEA BİLDİRİMİNDE BİR SANAT USULÜ OLARAK HALK EDEBİYATINDAN GELEN KAHRAMAN TİPİ
Liailia MİNGAZOVA