222-234
Simülakra, simülasyon. hiper-gerçeklik, kapitone noktası ve dikişleme, yanlış tanıma. .jouissance
Simulacra, simulation, hyper-reality, le point de capiton and sewing, misrecognition, jouissance
Metaverse Üzerine Kapsamlı Bir Araştırma
Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi
Turizm ve İşletme Bilimleri Dergisi
DİJİTAL PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE YENİ YÖNELİM: HİPER KİŞİSELLEŞTİRME
Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları Dergisi
Bir Žižekci okuma: n11.com, Akbank & Sinpaş GYO reklam filmlerinin söylemsel analizi
International Journal of Social Sciences and Education Research
Journal of Tourism Theory and Research
METAVERSE PLATFORMLARINDAKİ TEMSİLİMİZ OLAN ÜÇ BOYUTLU AVATARLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları
Eğitimde Dijital Kavramlara İlişkin Yetişkinlerin Metaforik Algıları
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi