2022 Cilt: 13 - Sayı: 3
İÇİNDEKİLER
DİJİTAL BELGESELİN KURUCU UNSURLARI BAĞLAMINDA ETKİLEŞİMLİ BELGESEL VE BELGESELCİ
Ersan OCAK
DİJİTAL EFEKTLER ÇAĞINDA GÖRSEL DEVAMLILIĞI SAĞLAMAK: BLADE RUNNER ve BLADE RUNNER 2049 ÜZERİNE
Emre Ahmet SEÇMEN
SANAL GERÇEKLİKTE ZAMANI DENEYİMLEMEK
Merve KAPTAN
DİKEY SİNEMAYA DOĞRU: ANALOGTAN DİJİTALE FİLMLERDE ÇERÇEVE ORANLARININ DÖNÜŞÜMÜ
Dilara BALCI GÜLPINAR
Henry Jenkins'le Söyleşi
Diğdem SEZEN
Dijitalleşme Çağında Sinemaya Yeniden Bakmak: "Post-Sinema"
Onur AYTAÇ
27.3b 11b
Arşiv
Cilt: 14 - Sayı : 1
Cilt: 14 Sayı : 2
Cilt: 13 - Sayı : 1
Cilt: 13 - Sayı : 2
Cilt: 13 - Sayı : 3
Cilt: 13 Sayı : 2
Cilt: 12 - Sayı : 2
Cilt: 12 - Sayı : 1
Cilt: 12 Sayı : 1
Cilt: 11 - Sayı : 2
Cilt: 11 - Sayı : 1
Cilt: 10 - Sayı : 1
Cilt: 10 - Sayı : 2
Cilt: 9 - Sayı : 2
Cilt: 9 - Sayı : 1
Cilt: 8 - Sayı : 2
Cilt: 8 - Sayı : 1
Cilt: 7 - Sayı : 1
Cilt: 7 - Sayı : 2
Cilt: 6 - Sayı : 2
Cilt: 6 - Sayı : 1
Cilt: 5 - Sayı : 2
Cilt: 5 - Sayı : 1